piątek, 15 sierpnia 2014

Common White Girl Tag

Hej! Chciałam koniecznie napisać dzisiaj posta. Staram się pisać jak najczęściej więc pomyślałam o tagu, i przyszedł mi na myśl ten, który najczęściej można spotkać na YouTubie czyli Common White Girl Tag. Pytania są całkiem ciekawe, więc chętnie na nie odpowiem, a Was zapraszam do czytania odpowiedzi :)

1. Ulubiony napój ze Starbucks’a?
Niestety nigdy nie byłam w Starbucks’ie ale bardzo chciałabym się tam znaleźć

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Hmm najczęściej jest to ok. 30 minut. Czasem dłużej jeśli dochodzi poranne mycie głowy czyli nawet do 1h.

3. Ile „samojebek” robisz sobie dziennie?
Hmm bardzo mało, od 3 do 5 w maksie.

4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Czasem się zdarza, że co jakiś czas założę tę samą rzecz.

5. Instagram, tweeter czy tumblr?
Tylko Instagram. Tweeter i tumblr jakoś mnie nie kręcą ;)

6. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
Oj trudna decyzja ale wolę zdecydowanie polskich youtuberów czyli np. Alissvlogchannel

7. Czy jesteś shopoholiczką?
Oj chyba niestety tak. Potrafię roztrwonić wypłatę w ciągu kilku dni i przez cały miesiąc muszę oszczędzać :)

8. Oddajesz ciuchy, których nie nosisz?
Tak. Co jakiś czas robię takie prawdziwe porządki w szafie i pozbywam się rzeczy, których nie noszę

9. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
W momencie kiedy mam na to czas to tak ale nie zawsze mam taką okazję

10. Czy nosisz makijaż codziennie?
Chodząc do szkoły średniej miałam go codziennie, a od roku? Tylko od wielkiego święta chociaż też nie zawsze :)

11. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?
W średniej były takie w miarę ;) a na studiach … hmm jest dobrze :D

12. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
O nie nie… Czasami mam takie dni, że potrzebuję połowy dnia żeby wyglądać wyjściowo :D

13. Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
Followersów mam 109 a zdjęć 60

14.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
Ojej bardzo bardzo rzadko

15. Jesteś rasistką?
Skądże, jestem osobą tolerancyjną pod każdym względem 

16. Jak spędzasz większość swojego czasu?

Seriale, czasem TV, ale przede wszystkim każdą wolną chwilę poświęcam mojemu chłopakowi :*

17. Jak często malujesz paznokcie?
Średnio co 4-5 dni zależy jak się trzymają ;)

18.Czy posiadasz dużo ubrań? 


Sporo ale w ¾ praktycznie nie chodzę ;)


To by było na tyle. Ciekawa jestem jakie byłyby Wasze odpowiedzi. :)

9 komentarzy:

  1. No, tak szczerze to blog robi wrażenie. W ogóle sam pomysł, do tego dochodzą zdjęcia, tekst, wygląd i bla, bla, bla, ale wrażenie jest niezłe, pozdrawiam
    _________________

    http://mustache-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja lubię oglądać seriale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejuś chyba wszyscy oglądają seriale! :)


      http://zosiblog.blogspot.com/

      Usuń
  3. widzę, że Ty też masz ubrania których nie zakładasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest twitter a nie tweeter ;)
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nigdy nie byłam w Starbucks’ie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny tag :)

    może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Zaglądam do każdego second handu jaki mijam po drodze, ale najczęściej bywam w liberty przy zoo i tym na mieście, w maskaradzie i w tym w tssach :)

    OdpowiedzUsuń