sobota, 21 grudnia 2013

Winter TAG ! ! !

Hej ! 

Postanowiłam dzisiaj wpaść do Was z zimowym tagiem rozpowszechnionym wśród blogerek i vlogerek na całym świecie. Nie zostałam przez nikogo otagowana ale postanowiłam do niego przystąpić sama z siebie :) 

Więc bez zbędnego rozpisywania przechodzimy do pytań.



1. Ulubiony zimowy lakier do paznokci
Ostatnio przerzuciłam się na lakiery ciemne co jest u mnie rzadkością bo zazwyczaj spotykane lakiery na moich paznokciach były w odcieniach czerwieni. 
Ale takim zimowym ulubieńcem tego sezonu jest lakier z Golden Rose z serii proteinowej

2. Ulubiony zimowy produkt do ust
Oczywiście Baby Lips! 

3. Najczęściej ubierana część garderoby w zimie
Swetry, swetry, swetry !


4. Ulubiony zapach/świeczka na zimę
Bolsius <3

5. Ulubiony zimowy napój
Gorrrrrrąca czekolada!

6. Ulubiony świąteczny film
Kevin sam w domu i Kevin sam w Nowym Jorku, Holiday, Listy do M
7. Ulubiona świąteczna piosenka
DeSu - Kto wie

8. Ulubiona zimowa przekąska/potrawa
W zimę uwielbiam ciepłe potrawy a przede wszystkim ZUPY ! <3
9. Twoja ulubiona zimowa ozdoba

10. Co jest na Twoim pierwszym miejscu na liście świątecznej?
Hmm trudne pytanie bo nie mam żadnych wymagań, postanowień, marzeń.
11. Jakie są Twoje plany na święta?
W poniedziałek ostatnie przygotowania, czyli lepienie pierogów z babcią, a w Wigilię spędzenie świąt w rodzinnym gronie, miłe rozmowy, zabawa z siostrami. :)

Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłam :)
Tak więc do zobaczenia w Nowym Roku. Życzę Wam spokojnych i ciepłych świąt w gronie rodzinnym, bogatego Mikołaja i prezentów lepszych niż Wasze wymarzone i także szampańskiej zabawy Sylwestrowej ! :*

7 komentarzy:

  1. Fajna notka. Wesołych Świąt! :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka punktów zgadza się z moimi odpowiedziami! *.* Również Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, swetry to zdecydowane must have na zimę. Co do wcześniejszego postu to genialna parka! Tyle się naszukałam a tu prosze ... Lidl :) Zapraszam do siebie http://modaiurodawszystkodlaciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super notka siostra! :* zaglądaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lampki pięknie wyglądają na tych zdjęciach :)
    świetny post :)
    +zapraszam do mnie :)
    http://3c4rd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń