piątek, 16 sierpnia 2013

Bałkanica :)))

Hej kochane !
Nawet nie wiecie ile radości i ile uśmiechu wywołała Wasza ilość komentarzy pod moim pierwszym filmikiem :) Jeśli chcecie jakiś konkretny filmik piszcie w komentarzach, co chciałybyście zobaczyć :) 
A ja korzystam z wakacji ile tylko się da więc rzadko bywam w domu :) Ale właśnie jestem w małej przerwie między spotkaniami więc wpadłam do Was na szybko z misz maszem moich ostatnich zdjęć :) 









Nie jest ich dużo ale zawsze coś :) Zostawiam Was z mega pozytywną i pełną energii piosenką :)

36 komentarzy:

  1. piesek. <33
    piosenka. <33
    Uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki i ładne trampeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki piesek ;3
    Pozytywne fotki ; )
    Śliczna jesteś ♥

    http://loveinmyworlds.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, a piesek jest uroczy! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia i cudowny słodziak ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny mix zdjęć,ale piesio urzekł mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do polubienia i zakupów na ARTEA. Biżuteria uniwersalna, własnoręczna, TANIA. Strona dopiero ruszyła, ale są już konkursy :)
    ZAPRASZAM SERDECZNIE! :)
    https://www.facebook.com/pages/Artea/433661640081806

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze że korzystasz z wakacji:)
    świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny piesek <3

    Obserwuję :)

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia.Co prawda ja filmiku nie oglądałam ale obejrze.Podoba mi się Twój blog. Piesek śliczny <3

    Obserwuję.

    http://karo-karro.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale psinka fajna :)
    Korzystaj z wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. możesz zrobić filmik na temat Twojej pielęgnacji włosów:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze zdjęcie boskie! śliczny piesio :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne zdjęcia! *.*

    Zapraszam. :)
    Ps. Czy mogłabyś na moim blogu nad zdjęciem w pasku bocznym, na samej górze kliknąć w link Sheinside.com? Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie bardzo dużo! Z góry dziękuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna bluzeczk ;3

    anastazja-steckiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. oo studia :)
    a gdzie się wybierasz i na jaki kierunek? :*

    OdpowiedzUsuń
  19. o jeny, daj spokój z tą piosenką :D nie ma bardziej wkurzającej, jak leci w radiu to szybko przełączam na inną stację xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta piosenka jest śmieszna :DD Boskie zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne fotki :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak zdjęcie w przymierzalni ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog ;) Obserwujemy ;33?
    http://lexiluska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. sioostra, częściej posty dodawaj! :*

    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń