poniedziałek, 26 sierpnia 2013

back to school?

Wiem wiem.. Nie piszę za często ale teraz zaczęła mi się praca i nie raz do późnych godzin wieczornych nie ma mnie w domu, a jak tylko wrócę kładę się od razu do łóżka bo na drugi dzień to samo :) Przez parę dni nie miałam także dostępu do internetu więc tym bardziej nie miałam możliwości napisania.
Przeglądając blogi, konta na youtube można zauważyć, że większość z Was jest już przygotowana do szkoły i rzucenia się w wir nauki przez kolejny rok. Za tydzień o tej zapewne będziecie już po rozpoczęciu roku szkolnego i na drugi dzień zasiądziecie w szkolnych ławkach. Jeszcze do niedawna sama mogłabym napisać o tym, że został mi tylko tydzień wakacji i że już nie długo znowu szkoła, ale nie tym razem. Moja szkoła rozpocznie się dopiero w październiku. Nowi ludzie, nowe znajomości. Studia. Jestem przerażona faktem, że będzie strasznie, dużo nauki, zaliczenia, egzaminy, ale mam nadzieję, że poznam jakieś osoby, dzięki którym czas na uczelni będzie upływał szybko i miło :)
No ale ja nawet jeśli idę na studia też potrzebuję zeszytów, a że jestem "sroką" kupiłam parę zeszytów, które wpadły mi w oko i nie mogłam się im oprzeć. Został mi do kupienia jeszcze tylko kalendarz na nowy rok, ale to już za parę dni, ponieważ będą w Biedronce bardzo fajne kalendarze za 18.99zł :)

Więc jak już mówiłam, zeszyty kupiłam i parę potrzebnych rzeczy więc je Wam pokażę :)






Więc do następnego napisania, a ja uciekam do pracy. 
Buziaki !

33 komentarze:

  1. Szkooła coraz bliżej, aa ja za wiele rzeczy do szkoły to nie mam :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zeszyty, zwłaszcza ten pierwszy - ukradłabym ci go :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kalendarze w biedronce :)
    Chyba kupie jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. DZIEŃ DOBRY ZASTAŁEM JOLKĘ? - najlepszy! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. siostra świetne zeszyty! powodzenia w pracy jak i na studiach już niebawem :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde, ale masz świetne zeszyty *_* biały wymiata *_*
    ojjj to szkoda, że rzadziej piszesz notki :/ :c
    zapraszam do mnie Kochana w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie masz fajne zeszyty! Śliczny jest ten biały z babeczką :)

    PS. Biorę udział w konkursie i potrzebuję głosy. Bardzo proszę o pomoc! Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie wielka radość :-) szczegóły u mnie na blogu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te zeszyty ! <3
    interesujący blog, łap obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zeszyty! *o*


    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zeszyty ze śmiesznymi okładkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. @ ja swoje kupiłam na bazarku ;)

    fajne rzeczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. ee tam, ponoć na studiach nie jest tak źle, tylko sesja to wyzwanie :D "no more party this week" - wymiatacz :D mam podobny zeszyt ale z "I believe I can fly"

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te kalendarze są z biedronki ale ja mam mój kalendarz do konca grudnia wiec na cały 2013 rok :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też muszę kupić sobie taki kalendarz :) widzę, że zeszyty z empiku, bo widziałam je ostatnio jak byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Polowałam na ten kalendarz, ale dali chyba 5 sztuk, bo jak przyjechałam to już ich nie było :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna piosenka :)
    Świetne zeszyty ^^
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię ładne zeszyty! jakoś lepiej zawsze na mnie wpływają w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne przybory szkolne
    obserwujemy
    ty zaczni
    http://adek-adrian756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. chcę ten kalendarz z Myszką Mickey

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz swietne rzeczy do sql! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń