niedziela, 21 lipca 2013

wróciłam

Witam Was kochane !
Właśnie zlądowałam w domu po 6 godzinnej podróży powrotnej z nad morza. Pogoda w ciągu moich 9 dni tam, trafiła się cudowna. Korzystałam z tego jak najwięcej i na tyle na ile pozwolił mi mój organizm. Ostatniego dnia dopiekłam się najbardziej :) Ale wyjazd się udał. Odpoczęłam, zapomniałam o wszystkim i wróciłam w pełni zrelaksowana. O tym marzyłam najbardziej :)
Zdjęć dużo nie mam. Bo wiecie jak to jest, a w dodatku będąc samym nie ma kto zrobić zdjęć, więc mam tylko jakieś samojebki i kilka widoczków.
Teraz uciekam spać i postaram się o porządniejszy post już w tygodniu :*


















6 komentarzy:

  1. Ja też właśnie wróciłam znad morza, tylko że Adriatyckiego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog i śliczne zdjęcia :*
    http://assy-assyy.blogspot.com/
    Ja jadę za 1 dzień też nad morze, już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Morzeee.... az zatesknilam ;)

    OdpowiedzUsuń