sobota, 6 lipca 2013

set

Witam Was gorąco :) Wakacje lecą nieubłaganie, już 6 lipca. Codziennie coś do zrobienia, codziennie coś do załatwienia, ale jest także czas na relaks, który wykorzystuję tak jak tylko mogę. W czwartek ruszam nad morze. Jadę sama, odpocząć, zapomnieć o wszystkim, odreagować cały roczny stres :) Jadę na ponad dwa tygodnie, ale zanim pojadę muszę zapisać się na studia. I tu mam pytanie do Was. Jaki kierunek studiów byście wybrały? Praca socjalna, administracja czy może zarządzanie? Mam okropny dylemat, ponieważ kierunek na który chciałam się wybrać nie jest w 100% pewny czy w ogóle ruszy bo cały czas zbierają chętnych... Mam dla Was zdjęcia seciku z koszulą. Muszę się rozejrzeć za jakimś prywatnym fotografem :)



A teraz uciekam bo muszę zrobić listę rzeczy do zabrania nad morze. :)

12 komentarzy:

  1. To co fajne zawsze mija szybko ;)
    Fajna koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalne trampeczki ;p
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prośbę wejdziesz na mojego bloga - www.kosmetycznyblog.blogspot.com
    dopiero co zaczęłam :) Byłabym wdzięczna jeśli zajrzałabyś tam i zostawiła jakąś uwagę dotyczącą jego prowadzenia :) Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszula ;-)

    sanvves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wybrałam administrację, ale jeśli masz możliwość to idź na pracę socjalną

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog *.*
    Obserwacja= obserwacja?
    Zapraszam do mnie ; 3

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. love the studded details on ur shoes.

    OdpowiedzUsuń