niedziela, 28 lipca 2013

czarne i białe...

Hej kochane !
Od razu na wstępie powiem, że tytuł dzisiejszego posta to tytuł piosenki. Zespół RED LIPS zapewne jest Wam znany doskonale z piosenki "To co nam było" a jak odbiegając od tego obecnego hitu wgłębiłam się lekko w ich piosenki i zauroczyłam się właśnie tą "Czarne i Białe". Polecam Wam jej posłuchanie :)
Ogólnie rzecz biorąc czas leci strasznie szybko bo już minął tydzień jak wróciłam znad morza :) Wakacje spędzam dalej aktywnie, codziennie gdzieś, coś :)
Mam dzisiaj dla Was tylko mix zdjęć z telefonu ponieważ aparat zabrali moi rodzice nad morze :)


 Jak widać na środkowym mix'ie przemeblowałam pokój :) A teraz uciekam bo nie mam weny na pisanie ani żadnego pomysłu na notkę. Może Wy macie jakieś pomysły o czym mogłabym napisać?
Piszcie w komentarzach, całuję :*

8 komentarzy: