wtorek, 4 czerwca 2013

new blouse

Witam Was ! :)
Czy u Was ta pogoda też jest taka przygnębiająca i zniechęcająca do jakichkolwiek czynności? U mnie cały czas pada. Wczoraj będąc w innej części miasta utknęliśmy w powodzi, która zalewała samochody do połowy. Jak tak dalej będzie to ciekawe jakie będzie lato ...
No ale nic ... Ja korzystając z tych deszczowych dni zmotywowałam się do podjęcia rozwiązywania testów przygotowujących do egzaminu zawodowego, który już za 13 dni :o
A poza tym 4 dni w tygodniu poświęcam na intensywny, poranny jogging po którym wracam purpurowa ale jestem z siebie dumna, że w ogóle przełamałam się do tego by zacząć biegać :) A po bieganiu oczywiście prysznic wśród pięknych zapachów żeli Orginal Source a także śniadanko :)
Tak jak w tytule w mojej garderobie znalazła swoje miejsce nowa bluza "Cool Story..." już w następnym poście znajdzie się stylizacja właśnie z bluzą  w roli głównej :) A teraz zostawiam Was i uciekam do dalszego rozwiązywania testów :)




JESTEM TU ! http://ask.fm/ragiooone

29 komentarzy:

  1. mam taką samą bluzę, tylko czarną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluza :)
    Zapraszm do mnie i mam nadzieję że odwdzięczysz się obbserwowaniem xD
    Ja cię obserwuję:)


    http://today-is-a-great-day1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzka :> i masz piekny kolor wlosow <3 ! Wygladasz bardzo mlodo powiedzilabym ze masz 16 czy 15 lat :3 !!
    Pozdrawiam !!
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza świetna ! :)
    moja koleżanka ma taką samą :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. zycze wytrwalosci w bieganiu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluję na tą bluzę,bo bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ;d

    KOMENTUJĘ I OBSERWUJĘ WIĘC LICZĘ NA RO SAMO!!!

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia z rozwiązywaniem testów ! :)
    świetne bluza ^^

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym nie miała s iły biegać rano , zrobiłam sie za leniwa

    Zapraszam do siebie , dajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  11. całe szczęscie u mnie takich opadów nie było:D obecnie jest bardzo ciepło świeci słońce;))
    świetna bluza!:))

    Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj. Chciałam Cię poinformować, że na moim blogu aktualnie odbywa się rozdanie. Do wygrania są bony i okulary od Firmoo. Zapraszam do udziału! (przepraszam za spam)

    http://blog-avalon.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  13. no to życzę Ci już tak na zaś powodzenia na tym egzaminie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie śniadanie ;)

    P.S. Przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie bywałam, ale dzisiaj to nadrabiam ;)
    Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie tu u Ciebie świetny post zapraszam do siebie w wolnej chwili może zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog Obserwujemy? jak tak to napisz u mnie w komentarzu
    madzia-madziaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym, żeby mnie pogoda motywowała. Kiedy pada cały czas deszcz wybieram łóżko, nie książki :p

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluzka ♥
    super blog
    obserwujemy? daj znać u nie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. rzygam już tymi bluzami, ale ogólnie są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bardzo lubię taką pogodę padającą :D na pewno bardziej od upałów.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna bluzka ;*
    u mnie dzisiaj było gorąco ;)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń