niedziela, 30 czerwca 2013

long long long...

Hej dziewczęta !
Nie pisałam prawie miesiąc :o
Ale wszystko związane z egzaminem i innymi rzeczami pochłaniało tyle mojego czasu że zostawało go mało. Bardzo mało. Egzamin napisany i teraz kolejne czekanie, bo wyniki dopiero 30 sierpnia.
W piątek był dzień, którego bałam się przeokropnie.. Wyniki egzaminu maturalnego. Bałam się o polski, że go nie zdam i byłam przygotowana na poprawkę sierpniową ale... ZDAŁAM ! :) Zdałam wszystko. Wyniki jak na mnie to bardzo dobre :) Moi rodzice byli zestresowani bardziej niż ja a po zobaczeniu świadectwa oszaleli, ciągle siedzą zadowoleni, dumni :)
W związku z tym, że zdałam ten egzamin rodzice zafundowali mi zakupy. Więc nie zastanawiając się długo skorzystałam z okazji i troszkę się obkupiłam.
Miałam wstawić zdjęcia seciku z bluzą ale nie miałam kiedy porobić zdjęć bo nie miałam aparatu a teraz pogoda troszkę chłodna i tak o... Ale na pocieszenie wstawiam zdjęcia moich zakupowych łupów :)




1. % H&M
2. % Sinsay
3. Portel Tally Weijl
4. % Sinsay

1. Lidl
2. Takko Fashion
3. New Yorker
4. Lidl
5. CCC
1. New Yorker
2. C&A
3. C&A
4. C&A
5. New Yorker

I na sam koniec moje perełeczki, na które polowałam od dawna z CitySport'u. Zostały przecenione na 180zł więc nie mogłam przejść obok nich obojętnie i już zajmują miejsce w mojej garderobie :)



Na sam koniec pochwalę się moim świadectwem :) Wiem, że pewnie pomyślicie że nie ma czym bo co to za wyniki ale dla mnie to jest ogromny sukces :)


Do napisania ! :)
Ps. Powiedzcie mi w jakiej stylizacji/ z czym widziałybyście owe buciki ?

18 komentarzy:

  1. ważne że zdane! gratulacje :D super bluzki i świetne kolorki lakierów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie koszulki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ciuszki kochana ;) u mnie nowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy, wszystkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! :) Fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ciuszki, a buty meeega :D
    poluję na coś podobnego ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszula! :)
    gratuluję również wyników :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy super i lakiery <3

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Zapraszam do mnie, może się odwdzięczysz? :3
    juulka-juulka.blogspot.com | Proszę kliknij w banner Sheinside, to bardzo ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy, a te lakiery z WIBO mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. brunetki ♥
    fajne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje, ważne że jest :)
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. hej! my widzielibyśmy buty w zestawieniu z czarnyymi leginsami i koszulą jeansową lub ramoneską, lub na sportowo z luźnymi spodniami robionymi na dresy koszulką z nadrukiem i np. szarą bluzą

    zapraszamy do nas http://youngdesignersclothing.blogspot.com/
    świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta szara koszulka z Sinsay'a :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń