niedziela, 12 maja 2013

red slippers

Witam Was kochane :))
Przepraszam za tygodniową nieobecność ale jak wiadomo każdą wolną chwilę poświęcam na przygotowania do matur. Zostały jeszcze tylko dwa ustne i będę wolniejsza i będę mogła przygotowywać się do egzaminu zawodowego :) Właśnie teraz znalazłam chwilkę na napisanie do Was ponieważ musiałam odpocząć w nauce prezentacji maturalne. Wszystko mi się już miesza, ustny polski śni mi się po nocach.. Niech to się już kończy :) A jak Wam idą przygotowania do pozostałych egzaminów?
Mam dla Was zdjęcia zaległego setu jeszcze z przed matur :)


 
Dziewczęta ! Mam do Was prośbę! Powiedzcie mi z czym nosi czerwone balerinki? Nie mam na nie kompletnie pomysłu a szkoda, żeby stały nie używane :)
Buziaki :* Do następnej notki :)

25 komentarzy:

  1. powodzenia :)
    ładna marynarka :)
    mam balerinki bardziej bordowe niż czerwone, ale myślę, że do jakiś jeansów, białej bluzki będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka i marynarka ; d
    a balerinki pasują prawie do wszystkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pomysłu na te balerinki.. ale z pewnością coś wymyślisz. ; >
    Bardzo ładna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwone balerinki moga dobrze wygladac do granatowych spodni i białej koszuli. mozesz zrobić taki troche marynarski styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna marynarka !
    i powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, fajna marynarka( kolor mi się bardzo podoba) :)) A i w pokoju masz genialną ścianę :D
    a ja mam i noszę np do ciemnych jeansów, czarna bluzka i czerwone koraliki :)
    Zappraszam do mnie http://crazyworld1000.blogspot.com/ - może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam problem z czerwonym bolerkiem, no i w końcu go sprzedałam. Nie miałam kompletnie pomysłu, do czego go ubrać. Jednak czarne balerinki są najlepsze. Jednak myślę, że do białych spodni całkiem spoko będzie wyglądać. ;)
    zachęcam do osberwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/enbyn

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak mozesz ubrac czerwony zakiety i bialy top jeansy i czerwone baleriny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bluzka i marynarka, świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia:)
    piękny blog, starannie prowadzisz :) U mnie na blogu konkurs, może Ciebie zaciekawi. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się :D!
    zapraszam na eyelashanja.blogspot.com :))
    chetnie zaobserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna marynarka :)
    Mi została jeszcze fizyka i WAKACJE.! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna marynarka ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny kolor marynarki *.*
    Geeeeenialny blog i bardzo fajny post <3
    Obserwujemy?

    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja juz szkole mam dawnoooooooooooo za soba wiec sue nie wypowuadam ale zycze jak najlepiej :)
    Bardzo ladna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna koszulka i marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia :) ja już wszystkie maturki mam z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna marynarka :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. I really like your outfit! The blazer and the shirt look absolutely amazig and match just perfectly together!! Thumbs up!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń