wtorek, 7 maja 2013

matura cz. 1

Witam Was moje kochane maturzystki i nie tylko :)
Jak Wasze wrażenia po dzisiejszym egzaminie? Bo moje .. Hmm trudno określić, zdałam się na swoją intuicję wybierając temat 1 i pisząc tylko to co przyszło mi do głowy i to co wysnułam z tekstów :)
Miałyście stres? Bo mój był ogromny.. Wczoraj wieczorem nie mogłam znaleźć sobie miejsca i spałam tylko 4h  :) Jutrzejszego dnia boję się już mniej niż dzisiejszego no ale jakiś mały stresik jest zawsze :) Co będzie to będzie, w końcu od czego są poprawki? :)
Dzisiaj także odpuszczam jakiekolwiek przygotowania czy powtórki, natomiast wezmę się za małe streszczenie swojej pracy maturalnej, na którą mam tydzień a jeszcze nie wzięłam się za czytanie :) A Wy? Jakie wybrałyście tematy swoich prac?
A na maturkę z wielkim stresem pod pachą poszłam tak

Jutro stawiam na klasyk i większą wygodę czyli spodnie + biała koszula :)
Teraz uciekam na spacer bo jutro kolejna część pięciodniowego stresu :) 
Buziaki ! 

10 komentarzy:

  1. ładny zestaw ;) skromny i elegancki :)
    powodzenia na maturce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też wzięłam pierwszy :)
    ja się nie stresowałam, podeszłam do tego na całkowitym chillu, bo stres tylko szkodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Selam arkadaşlar, blog çok cazibeli olmuş :)) Bundan böyle bende
    takipçinizim. Sizleri takıldığım bir kaç siteyle tanıştırıp davet
    etmek istiyorum güzel sözler ve ayrılık sözleri adına herşey
    ayrılık sözleri de..
    Ve sohbetin gerçek adresi islami sohbet
    sizleri kesinlikle bu kaliteli ortama bekliyorum..
    Arkadaşlar bende sizleri kendi oluşturduğum siteme bekliyorum ismi
    tubidy güzel bir ortam mevcut.
    Siteden sürekli olarak hit müzikleri takip edebilirsiniz ve ayrica
    tubidy aracılığı ile yeni arkadaşlıklar
    bir yana samimi bir ortama sahip olabilir ve cep telefonunuzda sürekli
    güncel şarkılar bulundurarak daha güzel vakit geçirebilirsiniz.
    tubidy tam sizel göre..

    OdpowiedzUsuń
  4. Matura to pikuś:D na studiach jest gorzej:D :))
    Powodzenia na dalszych egzaminach:)

    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kawałek Margaret. ; > (Tak nawiązując)

    Dziękuję za miły komentarz! ; )

    Ja maturę zdawałam rok temu. Stres był największy na ustnych. A pracy z polskiego w ogóle nie pisałam. Poczytałam tylko książki i opracowania. Mały plan wypowiedzi stworzyłam w głowie i jakoś poszło. ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja narazie jestem w Gimnazjum , więc nie mam się o martwić ; D
    Miejmy nadzieję , że poszło dobrze... : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny strój :)
    powodzenia w poniedziałek (chyba to będzie w poniedziałek ;D) na następnej maturze :)

    OdpowiedzUsuń