poniedziałek, 20 maja 2013

już po, już po

Ach.. Przede mną upragnione i najdłuższe wakacje w życiu. Matury napisane, ustne zdane.. Czekamy tylko na wyniki. Oby się udało. 17 i 19 czerwca mam egzamin zawodowy, tu też będzie gościł stres ale już nie taki ogromny jak w trakcie matur. :) A jak Wasze matury? Ustne zdane?
Dzisiaj mam dla Was troszkę zdjęć, a że jest ich dość sporo postanowiłam zrobić mały mix. W ostatnim czasie było mało czasu na cokolwiek, ale jak tylko skończyły się matury mój organizm zaczął odpoczywać i powoli się regeneruje.
Z soboty na niedzielę byłam na działce z moją S i było bardzo fajnie. Niby we dwie ale czasem we dwie lepiej niż z ludźmi, z którymi by się spędzić tego wolnego czasu nie chciało. Nocne spacery po działkach, krótkie posiedzenie z kolegami, kierowca TelePizzy.. Było fajnie :)
Dzisiaj postawiłam na klasyczne śniadanko czyli kanapeczki i kawusia, ale nie byłabym sobą gdyby te kanapeczki były zwykłe, więc korzystając z uroków wiosny i lata, dodałam zdrowe ogóreczki i pomidorki :) Będąc nie wyspanym ma się ochotę na odrobinę przyjemności z rana, która doda powera na cały dzień :) Nie wyspana z powodu małego incydentu, który miał miejsce wczoraj późnym wieczorem. Dowiedziałam się dużo rzeczy na swój temat i postanowiłam coś zmienić, ale nie w taki sposób w jaki chcieliby Ci, którzy mi to mówili. Postawiłam na siebie i na swoje uczucia, emocje. Co będzie to będzie.
A teraz ostatnie zdjęcia :)








Jak widzicie, dostałam do przetestowania próbki od Feminum. Zobaczymy co to za cuda :)


45 komentarzy:

  1. świetny zegarek i bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowiście wyglądaja t kanapki ;D

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszne kanapeczki ;)
    Chodzisz do technikum (jak tak to jaki kierunek) czy liceum?

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pyszne kanapki, należą nam się te wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz slodziudkiego kroliczka ! wstaw wieksza fotke !

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pyszne kanapki :D
    fajne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak smacznie wyglądają te kanapki! U mnie dieta, a Ty kusisz. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kanapki jak na pierwszym zdjęciu ^^

    qnezza.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę dłuższych wakacji ! :*
    Trzymam kciuki za najlepsze wyniki ;*
    Mmm pyszne kanapki <3
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia i kanapeczki smakowicie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pycha kanapeczki :) Ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ah wspolczuje wam wszytskim maturzysta !!! Na szczescie juz sie konczy !!!!! Sldkie kanapki i musza byc pyszniutkie !!! Piekne bluzeczki D

    Dopiero zaczynam wiec jak skomentujesz bede wdzieczna !!
    Pozdrawiam !!
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia na egzaminie! ; D

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo jakie kanapeczki! fajny mix :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu z Firmoo na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm.. jak smakowicie <33
    A wyniki z matury napewno będą bardzo dobre :))

    Pozdrawiam. myreaality.blogspot.com
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo, bardzo podoba mi się zegarek! :)
    i powodzenia na kolejnych zaliczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny mix ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, jeśli Ci się spodoba, obserwujemy ;)
    adoreyourfashion.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodaje do obserwowanych!
    Pozdrawiam, Daisy :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog, ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale smacznie wyglądają te kanapki! fajny zegarek :D dodaję

    OdpowiedzUsuń
  22. Zauważyłam na zdjęciu butelkę coca coli z imieniem..gdzie można takie kuppić?Bo ja chcę puszkę z moim imieniem^^
    Buziaki
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  23. o jaaa.a u mnie w mieście nie ma tego sklepu.Na szczęście w piątek będę w Gdańsku,więc może skoczę do sklepu..bo jestem w nich zakochana!Super akcja;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kanapeczki wyglądaj przepysznie (: Zrób kiedyś jakiś OOTD z tą bluzeczką ;3

    Obserwuję i jeśli mój spodoba Ci się to możesz go zaopserwować. Będzie mi bardzo miło :). agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny mix zdjęć:) ja rowniez obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog super ciuchy zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęściara ja jeszcze muszę czekać miesiąc na wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Pyszne kanapeczki. :3 Moja mam też będzie pisała egzamin zawodowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia :)
    cudowny zegarek i bransoletki :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepysznie wyglądają Twoje kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ok. Również dodaję do obserwujących. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne fotki ;D Zazdroszczę 'wakacji' :D

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. najpyszniejsze kanapki <3
    zapraszam Cię do siebie oraz do wzajemnego obserwowania, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely blog!
    World you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzymam kciuki za jak najlepsze wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale smakowicie ;)
    obserwuje ;**
    arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń