piątek, 31 maja 2013

cold & rain

Hej kochane !
Właśnie po nadrabiałam zaległości na Waszych blogach i mogę napisać na swoim :)
Pogoda nie dopisuje, nic się nie chce. A żeby tego było mało dopadło mnie przeziębienie. Więc jak na razie wolny czas spędzam w domku przekopując internet w poszukiwaniu ciekawych przepisów kulinarnych. W końcu mam czas, żeby mój poeksperymentować w kuchni :) A Wy lubicie gotować?
W ostatnim czasie dużo się pozmieniało. Odkąd zaczęłam swoje długie wakacje postanowiłam zmienić swoje nawyki żywieniowe a także może w końcu uda mi się pokonać swoją wewnętrzną i czteroletnią już chorobę i choć odrobinę schudnąć.
Wchodząc dzisiaj na bloga zauważyłam, że w końcu mam 100 a dokładnie już 104 obserwatorów. Tyle na to czekałam i się doczekałam. Jestem naprawdę szczęśliwa. Chciałabym żeby było ich więcej i więcej i żeby mój blog się ciągle rozwijał.
Ostatnio był szał na kolorówkę w Rossmannie. A więc poszłam szybciutko chcąc coś zakupić ale nie znalazłam nic ciekawego, ale kupiłam rzeczy równie przydatne :)

 Lakiery do paznokci Lovely: nr 134 i nr 155



Żele do kąpieli w przecudownych zapachach: 
- Mięta z zieloną herbatą,
- Malina z wanilią
- a także Czekolada z pomarańczą ale ten jest już w użyciu :)

































Wiem. Może to bezsensowne ale z okazji tego, że w końcu osiągnęłam 100 obserwatorów postanowiłam, że odpowiem na wasze pytania. 
Więc moje drogie ! Pod tą notką możecie zadawać mi pytania a ja odpowiem na wszystkie w następnym wpisie :)) !

25 komentarzy:

  1. ooo te zele do kąpieli fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam lakier z tej samej serii tylko numer 133.
    Też słyszałam o tych żelach i chyba się w końcu skuszę, bo słodko wyglądają.

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tych żeli miałam limonkę , jest piękna :)
    Jesli chesz wygrać lakier zapraszam do mnie na konkurs
    http://poliskowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten żel malina z wanilią^^
    Ładne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te zele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieski lakier bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niebieski lakier przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bluza fajna :D

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne zdjęcia zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory lakierów <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne kolory lakierów : *

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem przeziębiona i kiepsko się czuję. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. pogoda okropna ;/ swietne kolory lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kolory lakierów.
    Też chce sobie kupić ten żel original source :D
    ~ maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz fajną bluzę! (gdzie ją kupiłaś?) ..i podoba mi się niebieski lakier :)
    a gotować od niedawna lubię ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się kolory lakierów :)

    http://karolinag95.blogspot.com
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie lakierki ale i tak nie mogę oderwać oczu od twojej bluzy!jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne kolory lakierów :) a zapach różowego żelu uwielbiam!
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne lakiery :) te żele są cudowne, mają świetne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń