sobota, 27 kwietnia 2013

secik

No więc wczoraj odbyło się w sumie długo wyczekiwane zakończenie roku szkolnego, ale szkoda rozstawać się z tak fajną klasą. Mamy nadzieję na częste spotkania i dalsze utrzymywanie kontaktu. Wczoraj otrzymałam swoje świadectwo, z którego jestem zadowolona. Od razu lepiej brzmi "wykształcenie średnie" w porównaniu do gimnazjalnego :) Teraz zostaje matura, którą chciałabym zdać chociaż na te minimum, mieć ją z głowy i zacząć szukać pracy, a potem jeszcze czerwcowy egzamin zawodowy, którego się nie boję tak bardzo jak matury :)
Ale o tym już koniec.. Wczoraj po zakończeniu debatowałyśmy z dziewczynami gdzie można iść i poświętować. W końcu stanęło na tym, że znalazłyśmy się u mnie ponieważ jeszcze raz musiałam iść z małą do weterynarza na wyjęcie igły. Wszystko jest już w porządku, Tosia dochodzi do siebie, oby tak dalej :)
No więc jak na świętowanie przystało trochę wypiłyśmy, zjadłyśmy, pośmiałyśmy się, a co najważniejsze spędziły ze sobą ostatnie chwile :)


Ale tak jak obiecałam dodaję zdjęcia mojego stroju z zakończenia :)




A teraz uciekam trochę się przespać bo zmiana pogody wpłynęła na to, że okropnie boli mnie głowa. Buziaki :* :)

29 komentarzy:

  1. ja jestem z rocznika '93, ale chodziłam do lo i w ubiegłym roku miałam maturę . Dasz radę ,powodzenia ci życzę !;)) Pisemne do ogarnięcia ,na ustnych trochę stresu ale to też da się w miarę opanować. Także dobrych wyników z maturki ;))pozdro !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) tez bym się tak z chęcią ubrała ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam zakończenie roku w piątek :))
    śliczne buty! :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. balerinki z ćwiekami meeega!
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie! podoba mi się ♥
    fajnie super wyglądasz w tej stylizacji :)

    zapraszam do mnie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ani trochę nie było szkoda rozstać się z klasą. Z tymi, których na serio lubiłam, mam zamiar się widywać mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny strój :)
    Cudowna psinka, dobrze, że już jest wszystko dobrze ♥

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasza klasa się rozsypała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny strój;)
    Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne buty :D

    Cieplutko pozdrawiam!
    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. rozstania zawsze są najgorsze :D Ja dopiero jestem w 1 technikum, ale wiem że nawet nie się obrócę, jak to się mówi, i już będę kończyć szkołę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia na maturze!
    zapraszam do mnie na nowy post&obserwację :)
    pozdrawiam Paula, palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne zdjęcia ! + prowadzisz super bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się bluzka! Naprawdę ładna :)

    zapraszam do siebie, myślę, że coś Ci się spodoba! :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. torebeczka świetna, właśnie szukam sobie podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny look
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń