czwartek, 25 kwietnia 2013

end of school

Taak.. Zakończenie roku szkolnego już jutro .. Nie wiem sama kiedy zleciały te 4 lata. Wspaniałe 4 lata z niezapomnianymi ludźmi. Choć z roku na rok zostawało nas coraz mniej i tak nasze kontakty się nie rozpadły co jest bardzo ważne. Mam nadzieję, że nadal będą tak dobre jak są do tej pory .. Czas pokaże ..
Nie pisałam długo.. Ale rozumiecie .. Koniec szkoły, ostatnie wystawianie ocen, poprawy, przygotowania i powtórki do matury i tak w kółko. Teraz pozostają tylko ostatnie przygotowania do tych koszmarnych 5 dni.. <brrr> Praca maturalna w końcu skończona więc można zacząć się uczyć :)
Jak wiadomo jutro po zakończeniu każdy gdzieś pójdzie w grupce ale ja niestety pozostawiam swoją klasę i wracam do domu. A mianowicie chodzi o to, że muszę iść z psiną do weterynarza na wyjęcie wenflonu. Dzisiaj spędziłyśmy 2h w przychodni siedząc pod kroplówką.. Okazało się, że to jakieś zatrucie ..
Strachu napędziła wszystkim ale już wszystko wraca do normy :) 

Czas na 7 zdjęcie a mianowicie zdjęcie czarno - białe .. Hmm ciężki wybór ale jedyne czarno - białe, które ma dla mnie znaczenie sentymentalne z wielu powodów to ... Nie wiem dlaczego ale bardzo je lubię ma w sobie to coś .. 

Obiecuję napisać jutro i dorzucić zdjęcia setu z zakończenia roku :))

4 komentarze:

  1. Mi liceum bardzo szybko zleciało ale studia lecą jeszcze szybciej. Nawet nie wiem kiedy minął rok od mojej matury.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcie, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń