niedziela, 7 kwietnia 2013

ciepło!

Ach... Cudowna wiosenna pogoda właśnie gości za moim oknem ! Może w końcu doczekamy się prawdziwiej wiosny? Oby oby :) Wiem, miałam napisać w poniedziałek ale późno wróciłam a potem czasu nie było i tak o.. Dzisiaj znalazłam chwilkę więc piszę :)
No więc koszula o której mówiłam w poprzednim poście, prezentuje się następująco
Chyba częściej zacznę wyszukiwać w sh męskie koszule bo naprawdę warto ;)
Ostatnio dostałam zaproszenie na spotkanie płockich blogerek ale niestety nie będę na nim obecna.. Może następnym razem kochane:) 

A więc jeszcze, zapomniałabym ! Zdjęcie 6 czyli zdjęcie Twojego nieba :)
Zdjęcie sprzed sekundy :)
Pozdrawiam Was dziewczynki i do następnego razu :) Buziaki :)


20 komentarzy:

  1. ja chcę takie niebo częściej !

    www.majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, już zawitała wiosna, wreszcie :)
    Ponieważ jesteś obserwatorem mojego bloga, chciałam Cię poinformować, że zmieniłam adres bloga na http://karolinakolodziej.blogspot.com/ wcześniej było karolina-w-krainie-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ;*
    Koszula jest boska <3 No w końcu wiosna jest ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest bardzo ładna. :)
    Również piszesz ciekawe posty. ;)

    Zapraszam na moje rozdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsza piosenka honey ever ! <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nice pics! love your blog <3


    xxx zari
    http://www.le-style-blog.blogspot.com
    http://www.bloglovin.com/blog/6811423

    OdpowiedzUsuń
  7. I mamy wiosnę. ♥
    Ślicznie Pani w tej koszuli. :)
    Pozdrawiam i obserwuję. Będę tu wpadać częściej. Liczę na to samo. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w tej koszuli :)
    Również obserwuję :D

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się cieszę, że już ciepło ^^ Świetna koszula! *.*
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na rozdanie u mnie :)
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. całe szczęście że już jest ciepło bo w depresję można było popaść;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń