sobota, 30 marca 2013

no więc

No więc witam Was kochane w świątecznym nastroju :) W sumie tegoroczne święta Wielkiejnocy bardziej przypominają mi Boże Narodzenie, ale fakt tych wiosennych smakołyków na stole nie pozwala zapomnieć o tym jakie święta właśnie obchodzimy :)
Ale po kolei .. Przygotowania do świąt trwają od czwartku.. Zakupy, sałatki, ciasta, żurek, potrawy ciepłe zrobione dzisiaj. A dlaczego dzisiaj ? A dlatego, że dzisiaj przyjeżdża dziadek i świętowanie zaczynamy już niedługo. Jutrzejszy dzień tylko z rodzicami, a w lany poniedziałek do babci :) Z koszyczkiem byłam, ostatnie porządki poczyniłam.. Mogę świętować :)

W poniedziałek rozpoczniemy kolejny miesiąc w kalendarzu a mianowicie kwiecień.. Jest to dla mnie ostatni miesiąc z moją kochaną klasą i ostatnich przygotowań do matury. Po maturze przygotowania do czerwcowego egzaminu zawodowego. Coraz bardziej się boję, coraz bardziej się stresuję.. Nawet bardziej niż przed egzaminem na prawo jazdy :)) Chciałabym być dobrej myśli, ale należę do grupy osób o słabej cierpliwości i szybko łapiących stres no ale co :)

Moje nowości? No nie jest ich dużo bo nie mam nawet kiedy wyskoczyć na porządne zakupy ale jednak coś tam nabyłam, a mianowicie:


Ale także jeszcze bluzeczkę w kolorze pudrowego różu z czarną koronką i bransoletkę w takim samym kolorze. Oczywiście z myślą o zakończeniu roku :)
A teraz czas na 5 zdjęcie z wyzwania :) Zdjęcie, które sprawia, że się uśmiecham? Hmm prosta odpowiedź :)
Moja psia pociecha :) Zdjęcie jest zdjęciem, ale na co dzień kiedy widzę co ona wyprawia nie potrafię się nie raz powstrzymać od śmiechu :))
A teraz uciekam do rodzinnego obiadu i obiecuję wpis w poniedziałek w koszuli :)

Całuję i życzę Wam wszystkiego co najlepsze !

13 komentarzy:

  1. Super :) Zapraszam do mnie -- www.rose-end.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę na maturze.! :) Nie bój się tylko omiń stres i podejdź na spokojnie.;) Ja tez teraz pisze testy 4 ; o

    http://zooska16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Możemy obserwować :)
    Wesołych Świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych!!!!! :))
    Obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna torba *.*
    i uroczy piesek! ;)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, obserwuję i liczę na to samo. ;)
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna torebeczka zjawiskowa. Sądzę, że w szafie każdej kobiety jest to niezbędnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki psiak. *o* Cudowna Torebka ! *.* Zazdroszczę !! < 3
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.: )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna koszula :)
    obserwuję :D
    http://stolenhopeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny psiak i cudne nabytki ;d ♥

    OdpowiedzUsuń