niedziela, 17 marca 2013

miesiąc

Cześć kochane !
Nawet nie wiem kiedy zleciał ten miesiąc, podczas którego do Was nie pisałam... Ach przygotowania do matury tak zajmują i wypełniają każdy kawałek mojego wolnego czasu więc nawet nie wiem kiedy to wszystko tak szybko zleciało... Matura maturą ale mój organizm już ledwo żyje.. Oby do 26 kwietnia i troszkę wolniejszego czasu do tego powtarzania zostanie, ponieważ już nie będzie tego latania za zdobywaniem ocen z pozostałych przedmiotów :)

W mojej szafie parę nowości ale to w następnym wpisie, ponieważ zaraz uciekam do pisania referatu z WOSu. ;) 

Co do wyzwania fotograficznego to hmm... Zdjęcie 4, to zdjęcie osoby do której mam ogromną słabość. Niestety na chwilę obecną w moim życiu nie ma takiej osoby więc zdjęcia nie będzie natomiast zdjęcie 5 już w następnym poście :)) 

PS. Dziewczynki polećcie mi jakieś fajne komedie :)


12 komentarzy:

  1. powodzenia na maturze !;)

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na piąte zdjęcie ;)
    A co do fajnej komedii to raczej nie znam takiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdajesz z czegoś maturę dodatkowo? z czego? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Usłyszałam "Lalalove" i od razu mi się tu spodobało ;D

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam "Kochanie poznaj moich kumpli" :) albo Sex Story :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwoje do poprawki, Marley i ja
    zapraszam do konkursu http://stronaslonca.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-love-it.html

    OdpowiedzUsuń
  7. matura to bzdura ;) będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też matura pochłania prawie cały czas
    ja w Płocku z pewnością nie zostanę, wybywam do ukochanego Torunia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny blog i bardzo fajnie piszesz zapraszam do mnie na http://assykate100.blogspot.com/ :)

    + Jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń