piątek, 8 lutego 2013

wyzwanie

Cześć kochane !
Jak Wam mijają ostatnie dni ferii ? Oczywiście jeśli je macie :) Ja osobiście staram się je wykorzystać najbardziej i najlepiej jak tylko się da bo potem odrobina wolnego dopiero w kwietniu po zakończeniu roku .. Ach :)
Ostatnia wchodząc na Wasze blogi zauważam wyzwania fotograficzne, i zastanawiam się czy z tego nie skorzystać.. Co Wy o tym sądzicie? Podejmować się tego wyzwania? :)

Odbiegając od tematu wyzwania, ostatnio czuję się dziwnie.. Macie tak, że z całej siły chcecie o kimś zapomnieć a nie wychodzi Wam to i czujecie się z tym źle? Ja tak właśnie mam.. Macie na to jakieś sposoby? Bo ja już nie mam siły :))
Uciekam, bo jadę na miasto :) Buziaki :*

3 komentarze:

  1. . Fajne wyzwania ;**
    ja tam o nikim nie chce zapomnieć, wręcz przeciwniee. ♥

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://clau-deen.blogspot.com/ Jeśli ci się spodoba , zostaw po sobie jakiś ślad :)
    Na pewno się odwdzięczę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety u mnie też ostatnie dni feri. Ja bym tego wyzwania się podjęła :) Co do Twojego problemu, to sama nie mam na to rady.

    OdpowiedzUsuń