sobota, 9 lutego 2013

podjęłam

No więc podejmuję wyzwanie fotograficzne :)

Zdjęcie 1. Twoje zdjęcie które lubisz  

Zdjęcie zrobione od tak, które wyszło i udało się za pierwszym razem :) 
Hmm nie jest to może zdjęcie idealne, perfekcyjne czy może podobające się wszystkim, ale było robione kiedy jeszcze na mojej twarzy pojawiał się dość prawdziwy uśmiech :) Dość bo nie w każdej sytuacji jest on tak prawdziwy jakbym chciała uzyskać i pokazać naprawdę :)
No ale w każdym skrywa się jednak jakaś sytuacja, która nie pozwoli być szczęśliwym w 100% :)

16 komentarzy:

  1. śiczne zdjęcie, ja chyba też podejmę to 'wyzwanie' xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcie i bardzo podobają mi się te zdjęciowe wyzwania :)
    space-twoo-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. . nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań...i zdjęć ;**
    to jest cudne :)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj coraz więcej osób bierze udział w moim wyzwaniu. Cieszę się, że i Tobie się spodobało i się przyłączyłaś :)
    Na pewno będę zaglądać z ciekawością jak Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś chodząc po blogach widziałam już kilka osób, które wzięły udział w tej zabawie! doczytam o co w tym tak dokładnie chodzi i być może się również zgłoszę! świetny pomysł, można siebie samego zadziwić!

    xoxo, ANECIA
    ROZDANIE- ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęścia i tak zawsze się szuka w oczach. one skrywają całą tą tajemnicę.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcie!
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne to zdjęcia :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń