niedziela, 3 lutego 2013

maturzystka

Hej kochane :)
Nie pisałam dawno ale wiadomo ferie się zaczęły w domu bywa się krótko :) We wtorek minął już rok jak piszę na blogu :) Po takich rzeczach można łatwo zobaczyć jak ten czas szybko leci :)
Jak na weekend przystało wczoraj były korepetycje z matematyki a po południu zabrałam się za robienie notatek.. We wtorek czeka mnie angielski a po feriach już wpadam w cotygodniowy trans czyli angielski, polski, matematyka... Dwa dni w tygodniu poświęcone tym przedmiotom.. Marzy my się być już po maturze i egzaminie zawodowym :)





Moje składowisko makulatury :)) Wszystko niezbędne do mojego funkcjonowania przed majem i czerwcem. Uciekam do angielskiego a potem może jakiś wypad do galerii :))


13 komentarzy:

  1. ja na razie żyję jeszcze feriami, bo został mi tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh matematyka... Strasznie się jej bałam, a matura poszła nawet całkiem w porządku.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://mow-mi-joanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia z taką nauką ;)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    figh-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post.^^
    Maybe follow each other???
    Lovely greets Nessa
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much for the follow.^^
    Follow you back on gfc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej.Dopiero zaczynamy pisac i byłybyśmy wdzięczne za (np. komentarz lub obserwacje)na pewno sie odzwdzieczymy :) http://sweet-girlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. . Faaajny blog ;33
    Obserwujmy :)
    Ja już liczę na to samo :*

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much for your visit! i follow you!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie wybrałabym się do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znam ból związany z przygotowaniami do matury :(
    przyjemnej nauki :D
    pozdrawiam,
    +obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń