niedziela, 10 lutego 2013

dzień drugi

Zdjęcie 2. Zdjęcie czegoś co nienawidzisz

Ugh... Powiem szczerze, że trudny wybór.. Tak naprawdę jest dużo rzeczy których nienawidzę.. Zaczynając od pająków, robaków, żab a kończąc na czerwonym barszczu .. O tak. Chyba to będzie taką prawdziwą rzeczą, której nienawidzę najbardziej na świecie. Czerwony barszcz. Wszystkie inne zupy mogłam bym jeść nałogowo, natomiast na widok czerwonego barszczu mnie odrzuca :)
Ale jak już wspominałam, nie lubię też robaków, pająków, żab. Mam z nimi związane złe wspomnienia szczególnie te złe :) Nie miłym uczuciem jest wsadzenie nogi do buta i poczucie czegoś mokrego i śliskiego - żaby :)
Nie lubię także siebie. Może nie całej ale przede wszystkim figury. Odkąd dopadła mnie tarczyca, moja waga i figura, przez 4 lata zmieniła się w radykalnie i strasznie szybkim tempie.. Ale idzie się przyzwyczaić :)
No i jak już wspomniałam o tarczycy, nienawidzę tej choroby. Zanim się dowiedziałam, że ją mam tyłam i tyłam .. Potem poszłam na badania, na których wyszło wszystko. Od tamtego czasu czyli od 4 lat, codziennie rano biorę tabletki na zwolnienie jej dalszego rozwoju...
Także to by chyba było na tylko na temat dzisiejszego punktu.. :)
 

23 komentarze:

  1. Masz podobne wstręty do moich jesli chodzi o te zaaby slimaki itd ;d

    Świetny blog obserwuje i bede tu zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie lubię żab, pająków i innych robaków ..
    ale barszcz czerwony lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie tyle że boję się czegoś ślizkiego, jak po prostu żab. trauma z dzieciństwa, kiedy kolega włożył mi ogromną żabę za koszulkę -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko nie lubię węży :D brrr..


    Szukaz inspiracji : ) - http://ashplumplum.blogspot.com/2013/01/having-fun-with-fashion.html Często pojawią sie konkursy !.: ) Miłego dnia : *

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhh Nienawidzę pająków i wszelkiego robactwa :/ w wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robaki to dla mnie istne zło, pająków wręcz nienawidzę :c Choroba chorobą, mam nadzieję, że przez całe życie będziesz sie uśmiechać :)

    emily-mount.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest cudny *.*
    Bede odwiedzac czeciej i równiez obserwuje ; )
    4 piosenka to :meg & dia - monster (dubstep remix)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło tutaj ;)

    Zapraszam również do mnie ;) ilonastejbach@wp.pl

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. światna ta piosenka Massey/Kubix - Ty i ja ;))
    tez nie lubie robaków, pająków i żab..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ble,też nie lubię robaków ;c

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja boję się wszystkich zwierząt ;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta choroba potrafi zirytować, zwłaszcza kobietę. ; < Mam koleżanki z tym problemem niestety.

    A zdjęcie piękne.. < 3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę wszystkiego co śliskie-żaby, węże... ale jeżeli na moim blogu miałoby się pojawić coś czego nienawidzę za pewne byłby to clown.

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też coś ostatnio wykryto z tarczycą ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja za to kocham czerwony barszcz. Ale tylko ten z proszku ;d pozdrawiam i też obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też nie przepadam za barszczem ;)!
    a co do robaków, żab itp to ja najbardziej nie lubię ślimaków :P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie lubię pająków, robaczków i całej reszty, ale barszcz czerwony koocham <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi there! I like your blog very much. I'd like to invite you to my blog connected with fight against eating disorders, cause i think we shouldn't be silent about that. Of course you can find here also mode, make-up, opinions, advices, photos, daily stories, healthy recipes etc. You can trust me you will find something you will like.If you'll like it really much, you can become my new follower. Hope to visit me soon. Have a very nice time. xoxxx Andie
    www.couragetoenter.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowy post! Wpadnij ;) http://sweet-girlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo współczuję Ci problemów z tarczycą, jedna z moich znajomych też ma takie problemy. Ale nie ma co się zadręczać! Tak samo jak ty nienawidzę pająków -,-

    OdpowiedzUsuń
  21. Great blog

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  22. Your blog is very good and interesting , Would you like to follow each other? (: Come follow me and I’ll follow back for sure !

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń