poniedziałek, 11 lutego 2013

dalej dalej



No to lecimy dalej :)


Zdjęcie 3. Zdjęcie Twojego ulubionego miejsca 
Hmm jest dużo miejsc, które lubię ale tak naprawdę taką jedyną najlepszą jak dla mnie jest polska wieś ... O tak. Dodałam zdjęcie akurat wsi, na której mieszkała kiedyś moja babcia ale mieszka tam jeszcze moja ciocia więc jestem tam częstym bywalcem... 
Kiedy tam jadę wyłączam telefon, biorę aparat do ręki, porywam moje siostry i udajemy się na długi spacer dookoła całej wioski :)
Także to jest taką moją prawdziwą i najbardziej ulubioną oazą spokoju :)


 Tak odbiegając od tematu wyzwania słyszałyście o postanowieniu papieża? O jego abdykacji? Co o tym sądzicie?

32 komentarze:

  1. Polska wieś jest taka piękna, szczególnie wiosną i latem :)
    Świetne to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie i ładne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polskie wsie są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie TU ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;D;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama mieszkam na wsi i uwielbiam latem spacery ♥ Piosenka w tle jest świetna! obserwuję i zapraszam do tego samego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam robić zdjęcia na wsi *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcie ;))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja o niczym takim nie słyszałam ;x

    OdpowiedzUsuń

  9. Heii ! Fajny post no i wo gule blog ! Zapraszam do mnie i do obserwowania.!
    Chyba nawet się odwdzięczę bo masz bardzo fajnego bloga!!

    franki13.blogspot.com
    Może zostaniesz na dłużej ?!
    Pozdrawiam i Czekam Franki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super widoczek :)

    Obserwuje i licze na to samo http://northflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam polską wieś, jest dla mnie uosobieniem wolności

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, jak to jest, jechać w miejsce, w którym naprawdę można się wyciszyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcie. Spoko blog. Zapraszam do mnie.
    http://aleksandraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mieszkam na wsi ale u mnie nie ma takich miejsc. Jest za dużo zabudowań. co do papieża to myślę że po prostu przytłacza go natłok cywilizacyjnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chyba jestem jakaś dziwna, bo za wsiami nie przepadam :D godzinę, dwie może fajnie tam spędzić, żeby się wyłączyć, ale czasami gdy jeżdżę do babci na prawie cały dzień to już zamulam. zresztą mnie raczej ciągnie do miast, a już dużych to w ogóle :)
    hmn a co do papieża to nie wiem w sumie co myśleć, troszkę to dziwne bo z tego co słyszałam to chyba taka sytuacja zdarza się dopiero 2 raz. przecież nawet Jan Paweł II pełnił swoje obowiązki do końca, mimo złego stanu zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na wakacje, właścieiw najpierw na wiosne < 33

    Zapraszam:
    caloric-lollipop.blogspot.com
    diamentowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja preferuje miejscowość mej babci <3

    http://smieszka95.blogspot.com/ - zapraszam, chciałabym aby dużo ludzi wyrażało opinie o moich wypocinach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog :)
    zapraszam do mnie blizejcelu.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć ! zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award :)
    szczegóły na moim blogu w najnowszym poście ! :)

    ANUUSIAK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Super widoki ,ale dla mnie wieś to rozwiązanie na krótko.Sama mieszkam na "wsi" niedaleko Warszawy ,więc cisze i spokój mam cały czas.Osobiście wole duże miasta.Ciągnie mnie do nich strasznie i na wakacje staram się wybierać takie własnie miejsca ;)
    Zapraszam do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja bym chciała spędzić resztę życia w takim miejscu. Jestem z małego miasteczka, mieszkam na peryferiach, blisko Wisły i kocham moje półodludzie. Teraz niestety mieszkam w Łodzi a Łódź jak to Łódź, piękna nie jest :( Szczerze nie znoszę tego miasta, w ogóle nie lubię dużych miast. Co do papieża. Też człowiek, skoro nie czuję się na siłach ma prawo do takiej decyzji. Nie widzę w tym nic złego.
    kawalek-sztuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcie śliczne ;)
    też lubię wsie, a dokładniej pola ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Już abdykował xD No trudno... Widocznie miał swoje powody, nie zagłębiajmy się w to ;)


    Wpadniesz do mnie ?

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć!
    Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń