niedziela, 13 stycznia 2013

nowości

Cześć, cześć, cześć! Jestem i ja kochane :)
Caały tydzień był jednym, wielkim zamieszaniem. Masa klasówek, kartkówek, próbny egzamin zawodowy.. Ale jestem. Ten będzie znowu zamieszaniem. Wszystkim się przypomniało, że ferie nadchodzą ;)
Ale mniejsza z tym. W ostatnim czasie, w moje rączki wpadło parę nowości, którym chciałam się z Wami podzielić i dowiedzieć się jakie macie na ten temat zdanie :)

 Jako pierwszy: portfel firmy AVON, 29,99zł 


Perfumy Secret Fantasy Star firmy AVON, 21,99zł
Uwielbiam wszelkie perfumy, które mają słodkie zapachy :)


Szminka w odcieniu Hot pink love, 15,99zł 

Torba firmy Atmosphere za zawrotną cenę 20zł :)

Bluzka z prywatnego sklepiku, 25zł

Kapciochy z Pepco, które skradły moje serce :D 19,99zł


Weekend spędzam przy książkach. Za chwilę zabieram się za polski i technologię. Ach żegnam Was kochane, i postaram się napisać w tygodniu :) 

27 komentarzy:

  1. świetne ale to świetne zakupy :)))

    Zapraszam http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że wszystkim tak późno się przypomina, że semestr się kończy
    słodkie kapcie

    OdpowiedzUsuń
  3. kapcie skradły moje serce :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się te torebki pikowane (jak tam Twoja z Atmosphere) :) Gdzie ją kupiłaś?:) A te perfumy z Avon jakie tanie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę zakupiłam na facebook'owym Umpa Lumpa :)

      Usuń
  5. świetne ciuszki i kosmetyki :)
    bardzo podoba mi się pikowana torebka Atmosphere i słodkie kapciochy z Pepco ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej... boskie te nowości! :) Szczególnie kapcioszki, perfumy i portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie kapcie. :) Jestem ciekawa jak pachną te perfumy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te perfumy z Avon, ale dla mnie zdecydowanie za słodkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne te papcie!!:D kocham kocham:D
    ja też mam małe zamieszanie

    OdpowiedzUsuń
  10. super kapcioszki i portfel :)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze chyba kapciuchy *,* hah Świetnie prowadzisz bloga! Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty. Zapraszam do mnie :)) Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny portfel ale najlepsze kapciuchy! haha;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Szczegóły na moim blogu:)
    MADGAB www.madgaab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo Massey/kubix u góry w odtwarzaczu :) U nas właśnie dobry track rapowy dodany!
    Obserwuję i zapraszam do nas do rewanżu:
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podoba mi się portfel i kapciochy!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog+
    Obserwuję i liczę na rewanż ;D
    zapraszam na bloga
    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń