niedziela, 6 stycznia 2013

Liebster ... Po raz 2 :)


Zostałam nominowana do Liebster Award przez anja174 . Biorę udział już po raz drugi i bardzo dziękuję, że jednak w jakimś stopniu doceniacie to co tutaj zamieszczam ;) Chcę aby mój blog był jak najlepszy i dlatego mam nadzieję, że dzięki Waszej pomocy uda mi się to :)


Zasady Liebster Award:

Nominacja otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

No to zaczynamy :) Pytania które otrzymałam to:
1. Jak długo prowadzisz bloga?
Bloga prowadzę już prawie rok. 29 stycznia stuknie mu roczek, jak ten czas szybko leci :)
2. Dlaczego założyłaś bloga?
Hmm .. Na początku był to przejaw wielkiej nudy ale potem zaczęłam przeglądać blogi innych dziewczyn i spodobało mi się jak one opisują swoje życie prywatne i dlatego zostałam ;)
3. Miałaś chwilę zwątpienia, chciałaś usunąć bloga?
Owszem. Kiedy pisząc, nie otrzymywałam żadnych komentarzy, moje grono osób obserwujących mój blog było małe miałam ochotę usunąć ale postanowiłam zabrać się do roboty i zacząć Was jakoś zachęcać :)
4. Czy Twoja rodzina, znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Rodzina nie, natomiast niektórzy znajomi o tym wiedzą :)
5. Ulubiony kosmetyk?
Ciężki wybór ale ostatnio bardziej przekonałam się do wiśniowego Caremx'u i jak na razie jest moim faworytem :)
6. Ulubiona firma odzieżowa?
Hmm .. Ciężkie pytanie bo jest wiele firm które lubię ale najbardziej chyba H&M
7. Które z obecnych modowych trendów podobają Ci się najbardziej?
Od pewnego czasu zaprzestałam śledzić nowości modowe więc trudno mi powiedzieć :)
8. Wolisz zakupy internetowe, czy tradycyjne?
Przede wszystkim tradycyjne, ale w ostateczności odwołuję się do zakupów internetowych

9. Czym się interesujesz?
Jest dużo rzeczy, ale przede wszystkim lubię bawić się w fotografa amatora :)
10. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
Przede wszystkim Włochy i Francje

11. Twoje największe marzenie?
Zdać maturę, egzamin zawodowy i dostać się na studia do Łodzi. To nawet trzy marzenia :)

A teraz pytania dla Was: 
1. Blogowanie czy prowadzenie osobistego pamiętnika?
2. Ulubiona blogerka? 
3. Co lepsze: makijaż naturalny czy przesadzony ?
4. Błyszczyk, pomadka czy balsam do ust? Co lepsze?
5. Czy, Twoje notki są jakąś inspiracją ?
6. Najdroższy ciuch w Twojej garderobie to... ? 
7. Torba czy plecak?
8. Czy był jakiś powód, dla którego znalazłeś/aś się na blogspocie? 
9. Dzień urodzin. Obchodzony hucznie czy w gronie najbliższych?
10. Czy Twoim zdaniem istnieją faceci idealni?
11. Jaki element biżuterii nosisz najczęściej? 

11 komentarzy:

  1. Zostalam nominowana przez inne blogerki niedawno, wiec nie chce sie powtarzac w notkach, dlatego pozwol, ze odpowiem tu :) 1. Prowadze i to i to, ale w pamietniku mam zapisane sekrety i mysli, wiec pamietnik. 2. Brak 3. Naturalny 4. Balsam 5. Tak 6. Sukienka 7. Torba 8. Tak, nuda. 9. Roznie 10. Nie 11. Pierscionek z Apartu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje . Chetnie skorzystam w najblizszym czasie i odpowiem na to. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominacje :*
    w najbliższych dniach postaram się odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak - też chciałabym zwiedzić Włochy!:)
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię przeczytac takie tagi w wolnej chwili :)

    Zapraszam do siebie, będzie mi miło jak wpadniesz ♥
    Obserwujemy? :)
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. baaardzo dziękuję za nominację,ale brałam już udział w tym Tagu,jeśli byś chciała mogę Ci odpowiedzieć an te pytania :)
    powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i już byś nie zwątpiła w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow świetny nagłowek ! ;))) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog!
    mam do Ciebie prośbę :)
    zlajkujesz moją stronę ?
    zdjęcia też możesz.
    mając dużą liczbę like mogę wygrać warsztaty fotograficzne, a to moje marzenie.
    pomożesz je spełnić ?

    https://www.facebook.com/pages/Marlena-Pi%C4%85tek-fotografie/113163832189702

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba kazdy z tego samego powodu co ty zakłada bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja uwielbiam internetowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń