wtorek, 1 stycznia 2013

2013?

:*

Jak tam kochane po Sylwestrze? Bawiłyście się na hucznych imprezach czy kameralnych mały domówkach w gronie najbliższych osób? Ja spędziłam w domku i jestem bardzo zadowolona.. Jak Wasze głowy, nogi, brzuchy? Mnie odrobinkę boli głowa ale już zaprzestałam temu biorąc tabletkę i mogę funkcjonować już normalnie :) A jak nastroje przed jutrzejszymi powrotami do szkół, pracy? Mój fatalny. Dlatego na poprawę włączyłam sobie playlistę filmów które mam zamiar w końcu obejrzeć a zaczęłam od Niezwykłe życie Timothy Greena. Nie wiedziałam co to za film, ale powiem Wam, że szczerze go polecam. Film bardzo ciekawy o małżeństwie pragnącym dziecka.. Ale więcej zdradzać nie będę, najlepiej jak same obejrzycie :) Na dalszej części listy jest jeszcze: Ted, Magic Mike, Jeszcze dłuższe zaręczyny oraz Yuma. Uparta jestem i wszystko dzisiaj obejrzę a jutro szkoła.
W przyszłym tygodniu nagrywamy czołówkę a 25 stycznia wielki dzień czyli Studniówka ! :)) Czekałam na ten dzień przez całe 4 lata, aż się doczekałam. Impreza będzie idealne z najlepszymi ludźmi :))
Uciekam do moich filmów i może zajrzę do zeszytów :))
A na koniec sylwestrowa ja ..

Całuję, Ragione ..



24 komentarze:

  1. też chce sobie oglądnąć jakiś film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! 2013 bądź wspaniały. Ja uciekam na moje seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również w domu i było bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo bym dała aby 2013 był wspaniały. ;D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie jeśli blog się spodoba zapraszam do obserwacji. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze w 2013 roku ;) POzdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :o nie wyglądasz na 20 myślałam, że jesteś ode mnie młodsza :> ciesz się, że młodo wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też spedziłam sylwestra w domuD

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  10. miejmy nadzieję, że będzie udany.. masz 20 lat :O?! nie wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za dodanie do obserwowanych. zapraszam częściej do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. oby był wspaniały :) Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Nominowałam Cię do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o, widzę, że nie tylko ja będę świętować 25 stycznia, tyle, że ja swoje urodzinki hihi ;) szczęśliwego nowego roku!
    +obserwujemy? dopiero zaczynam :>

    OdpowiedzUsuń
  14. mój rok zaczął się chorobą, więc niezbyt ciekawie :( obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako pięćdziesiąty obserwator chciałabym powiedzieć, że ja mam studniówkę 26 stycznia i nie mam sukienki i boję się myśleć co ja biedna zrobię z tym fantem.
    Zapraszam na ctpdg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ZAPRASZAM NA KONKURS W KTÓRYM MOŻNA WYGRAĆ REKLAMĘ BLOGA!

    http://emolia-flesh.blogspot.com/2013/01/konkurs-wygraj-reklame-swojego-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja spędziłam sylwestra w domciu z przyjaciółką :) http://glaasgow.blogspot.com/ zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie też czeka studniówka,ale już w piątek. Ale widzę,że macie coś ogarnięte jako klasa,bo my to nie bardzo... ech

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem Sylwester fenomenalny, w gronie bardzo bliskich mi osób ; ) Szczęścia w nowym roku! Pozdrawiamy ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. ja sylwestra spędziłam na domówce u znajomych :)
    ślicznie wyglądasz :)
    mam nadzieję, że ten rok będzie wspaniały i Tobie też tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe Buty !
    Zapraszam do mnie
    http://somethingdifferentno.blogspot.com/
    Monika :d

    OdpowiedzUsuń