niedziela, 27 stycznia 2013

100

Ach witajcie dziewczynki ! :*
Przepraszam, że nie pisałam ale byłam pozbawiona komputera i mało bywałam w domu. W szkole wyszłam ładnie na pierwszy semestr. :) Część pierwsza egzaminu zawodowego została zaliczona więc jest dobrze, jeszcze tylko wyniku części praktycznej ouu.
W piątek była studniówka. Przed tym wielkim dniem oczywiście masa problemów.. Brak sukienki, nie takie dodatki.. Ale wszystko zdążyłam załatwić i bawiłam się cudownie ! Impreza była idealna. Nawet dużo lepsza :) Ten czas zleciał tak szybko, że nawet nie wiem kiedy... Ani chwili nie siedziałam, czego skutkiem są bolące mnie nogi do dzisiaj :)




Dużo zdjęć nie mam bo nie było w sumie kiedy robić :) Teraz tylko czekamy na zdjęcia i film od fotografa :) Ach wspomnienia będą cudowne :)

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że studniówka ci się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim blogu konkurs, w którym możesz wygrać bon na zakupy w sklepie internetowym MERG. Zasady są proste wystarczy że polubisz ich fanpage :) Moim obserwatorem już jesteś więc daję ci znać. Mam nadzieję że skorzystasz, bo naprawdę warto wziąć udział! :)
    Pozdrawiam ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zabawa!;)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. po zdjeciach widać, ze zabawa się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cute pictures *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że studniówka udana ;)
    Fajny blog, zapraszam Cię do siebie i do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice photos!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebista korona :DD 2 zdjęcie wymiata !!

    ANUUSIAK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń