niedziela, 30 grudnia 2012

naprawa

Cześć dziewczynki !
Na początku chciałabym Was serdecznie przeprosić za tak długą przerwę w pisaniu ale miałam komputer w naprawie i nie miałam możliwości napisania do Was. Teraz wszystko jest już na miejscu i w porządku więc będę pisać częściej :) Nie miałam także możliwości złożenia Wam świątecznych życzeń więc się naprawię, i wiem że to nie to samo co w Wigilię ale przede wszystkim chciałam Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, żeby jutrzejszy Sylwester przeszedł do historii a Wasze noworoczne plany spełniły się wszystkie :))
Moje święta minęły w spokojnym, rodzinnym gronie.. Jak co roku. Z prezentów jestem zadowolona, Mikołaj się bardzo postarał.
Plany na Sylwestra? Ja w tym roku spędzam go w spokojnym domku. Być może wpadnie do mnie S. lub K. ale to okaże się jutro :)
Szybko małe podsumowanie 2012? Hmm... Rok przebiegł w otoczeniu wielu stresów, wielu dziwnych sytuacji.. Zakończyłam dwa związki. Jak na chwilę obecną jestem sama i nawet mi z tym dobrze, ale jednak czasem brakuje tej drugiej osoby :) Teraz przede mną ostatnie 4 miesiące szkoły, w kwietniu koniec roku, w maju matura a w czerwcu egzamin zawodowy. Oby się udało, a będę bardzo szczęśliwa. Jeśli się uda to być może pożegnam się na 3 lata z Płockiem i zawitam do Łodzi :)) Wszystko pokaże nadchodzący czas ... Ważne żeby było jak najlepiej.
A teraz uciekam bo lecę na zakupy :))

3 komentarze: