czwartek, 6 grudnia 2012

mikołajkowe mikołajki.

Jak Wasze nastroje w Mikołajkowy dzień? Ja czuję się naprawdę świetnie :) Dzień mija bez większych problemów czy kłopotów, wręcz przeciwnie co bardzo mnie cieszy bo w ostatnim czasie takich dni było bardzo mało. Do świąt już coraz bliżej a nie mam w ogóle pomysłów na prezenty dla moich najbliższych ... Dzisiaj i mama i tata bardzo zadowoleni ze swoich mikołajkowych prezentów, ja także nie mogę narzekać bo są to prezenty które miałam w planach niedługo kupić :) Klasowych mikołajek brak ze względu na wydatki studniówkowe które już za trochę więcej niż 1,5 miesiąca :) Cieszę się coraz bardziej na ten dzień... Ale tak odbiegając od studniówkowego tematu dzisiaj na zaliczeniu była to wykonania potrawa kuchni greckiej ... Na pierwszy raz do zrobienia poszło Pastitsio czyli grecka lasagne. Wyszło naprawdę super, a zapach goździków u cynamonu dodał temu dani wyrafinowanej postaci :)

Jutro do zaliczenia sosy mięsno - warzywne :) Będzie smacznie ... A po szkole babski wieczór u mojej S. Ach czekałam na to tyle czasu :) 
Ostatnio nawiązałam współpracę z firmą Vipera i na dobry początek dostałam od nich puder, lakier do paznokci a także kredkę do oczu..






Kiedy tylko je wypróbuję od razu zdam Wam recenzję :)

A na koniec.. Ja :)

A także moje mikołajkowe prezenty ..




Chodzi za mną od kilku dni i nie chce mnie opuścić :)

3 komentarze: