niedziela, 2 grudnia 2012

december.

:) Wczoraj rozpoczęliśmy grudzień. Miesiąc świąteczny, pełen radości, klimatu, rodzinnych spotkań. Miesiąc na, który czekałam z niecierpliwością. Uwielbiam ten czas mimo tych wszystkich przygotowań, tej bieganiny i załatwiania wszystkiego na ostatnią chwilę... Zima jak to zima, musi być pełna śniegu. Ostatnie zimy nie były takie "prawdziwe" jak być powinny... Szkoda. Może w tym roku uszczęśliwi niektórych? Dzisiaj spacerując z moim kudłaczem zauważyłam, że pada drobniusieńki śnieg :)
Ostatnio poczyniłam małe zakupy przygotowujące mnie na zimę w 100% :) Jak co roku stawiam na wygodę ale przede wszystkim na cieeepło. Kupiłam mega ciepłe rękawiczki, czapkę i komin :)




Po próbnej maturze hmm mam nadzieję, że będzie lepiej chociaż nie było tak źle :) Ostatnio wypełnialiśmy deklaracje w związku z egzaminem zawodowym.. W styczniu znowu próbny egzamin tym razem zawodowy ..


W piątek czeka mnie babski wieczór :) Nie mogę się już doczekać bo długo czekałam na taki reset :)
Teraz uciekam do lekcji bo nie było mnie przez dwa dni w domu a wszystko czeka ...

Klimat <3

5 komentarzy:

  1. Ach święta ! rozmarzyłam się ! :) fantastyczna czapka ! podoba mi się taka :D

    Ps: może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam w ramach współpracy, z firmą. Jednak wątpię,aby firma zaczęła nagle rozdawać 123456789 osobą produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszna czapka *.*
    Ja też czuję już świąteczną atmosferę ;D
    Mimo tego, że pierwszy raz jestem na twoim blogu na pewno będę zaglądać tu częściej ;) Zaobserwowałam, zapraszam do mnie http://mylife-tusia.blogspot.com/ Jeżeli ci się spodoba zrób to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że w tym roku święta będą śnieżne

    OdpowiedzUsuń