niedziela, 9 grudnia 2012

buty...

Płock od paru dni także pokryty został już śniegiem. Oby ten śnieg utrzymał się na dłuższy czas i w trakcie świąt także się pojawił. W piątek był wieczór z dziewczynami. Czekałam na ten wieczór długo. Było idealnie. Potrzebowałam takiego zapomnienia o wszystkim i skupienia się na nich, na naszych rozmowach. Wczoraj po powrocie od S. zabrałam się za sprzątanie w pokoju i w końcu udało mi się to wszystko uporządkować tak jak tego chciałam. Dzisiaj wyspałam się na wszystkie czasy, zaliczyłam poranny spacer i byłam pełna energii na resztę dnia. W związku z tym odwiedziłam dzisiaj galerię z nadzieją na znalezienie butów i udało mi się je znaleźć. Teraz rozgrzewam się przy gorącej herbatce i zaraz zabieram się za lekcje, które czekają...






Na dodatek...




Czekam a Wasze pomysły stylizacji z nowymi butami :) A teraz uciekam do lekcji. Trzymajcie się ciepło :*

15 komentarzy:

  1. o, ostatnio też kupiłam tego carmexa i lakier z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nadają się z pewnością na śnieg, bo mają odpowiednio szorstkie podeszwy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... fajne te buty ;) Szukałam czegoś podobnego, ale niestety jak były to w za dużej cenie :D

    zapraszam : http://mylife-tusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jakie te buciki są ładne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki super, wydają się bardzo cieplutkie! :)

    P.S Zapraszam do mnie, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. również uwielbiam rozmowy z koleżankami
    świetne buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=j_iRGMFgRfo
      polecam też treningi z Mel B. Ona ma kilka na każdą partię ciała.

      Usuń
  8. uwielbiam eiskaffee ;d
    pozdrawiam :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne :DD
    www.dobremoomenty.blogspot.com wbij do nas :PP

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty firmy essence <3 A ten kolorek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń