niedziela, 25 listopada 2012

długo długo

Jestem i ja :) Postaram się naprawdę na częstsze pisanie :) Co u mnie? Jestem po trzech dniach próbnych matur .. Przeżyłam to jakoś więc chyba jest dobrze :) Na dobre oceny z tego nie liczę no ale czasami jednak człowiek może być w ogromnym błędzie. Czas pokaże :) Teraz czeka mnie kolejny próbny egzamin czyli zawodowy ale no chyba dopiero w styczniu...  Jesień już pokazuje swoją prawdziwą stronę a zimna zbliża się coraz to większymi krokami .. W sumie do świąt już tylko miesiąc więc można się już wszystkiego spodziewać po pogodzie :) Ale pogoda mnie nie zniechęca i co poniedziałek do szkoły chodzę pieszo więc jutro też to nastąpi :) Jak to na weekend przystało właśnie będę się zabierać za zaległe uzupełnianie notatek i za stertę prac domowych ... Ale nie przeszkadza mi w tym obejrzenie ostatniego odcinka Przyjaciółek, który okazał się prawdziwą bombą ... Już czekam na drugi sezon :)
Czas zacząć się przygotowywać powoli do zimy więc ze względu na to, że mam mało czasu i nie mam kiedy odwiedzić galerii ostatnio udało mi się tylko złowić super ciepły sweterek w Takko .. Jest idealny na chłodniejsze dni.
Ostatnio kupiłam też parę drobiazgów m.in.:



A teraz zabieram się za tą górę książek i zeszytów a na niedzielny wieczór zostawiam zaległą gazetkę :)






6 komentarzy:

  1. powodzenia w następnym egzaminie. :)
    Ładny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nastawiaj się negatywnie, może miło się zaskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)
    obserwujemy ?

    zapraszam ! http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety zima coraz to coraz blizej,.. fajny sweterek :-) Zapraszam do mnie Vickiandmyworld.blogspot.com . co powiesz na wzajemne obserwowanie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. such a lovely style honey
    xoxo

    OdpowiedzUsuń