sobota, 3 listopada 2012

...

Witam Was dziewczynki !
Nie pisałam dawno z tego co widzę, ale czas tak szybko leci, że nawet nie zauważyłam tego czasu... Ciągle tylko szkoła, próbne matury, egzaminy... W życiu dużo zmian. Coraz lepiej oswajam i czuję się ze zmianami, które zaplanowałam. Dobrze mi to zrobiło. Takie odstąpienie od rutyny i przyzwyczajeń. Zauważyłam też, że osoby będące przyjaciółmi od malucha też potrafią okazać się zwykłymi kłamcami i osobami coraz bardziej obcymi... Wszystkim się wydaje, że to co robię jest dla mnie złe bo nie potrafię żyć bez nich..Życzliwi.  Natomiast potrafię.. Wiecie jakim wspaniałym uczuciem jest bycie wolnym i nie uzależnionym od innych? Nie mam też żadnych swoich zdjęć bo nawet na to nie ma czasu. Natomiast mam pare jesiennych, z którymi się z Wami podzielę i postaram się pisać częściej :)
Dziewczyny polećcie jakieś filmy ! :*






A to na sobotnie popołudnie :)

3 komentarze: