niedziela, 23 września 2012

zmiana

Na blogu mała zmiana...
W życiu mała zmiana...
Wszystko zaczyna układać się tak jak to sobie planowałam. Czyli wdrażam w swoje życie zmiany. Jeszcze sporo do zrobienia przede mną ale początki już są. :)
Jutro rozpoczynam kolejny tydzień praktyk. Ech. Przyznam się. Wolę chodzić do szkoły. Dobrze, że przez ten tydzień będzie tam jeszcze K. bo z nią chociaż można porozmawiać. Ale cóż. Dzisiaj na 10 byłam na matematyce. Do maja będę przerabiała wszystkie możliwe matury aż uda zdać mi się moją :) Mam nadzieję, że będę z siebie dumna. Ale nie o tym teraz.
Za oknem widoczna już jesień. Liście coraz częściej opadają w dodatku już wysuszone. Wiatr. Temperatura coraz niższa, a w nocy nawet przymrozki. Trzeba się wybrać na jakieś jesienno-zimowe zakupy i zaopatrzyć się w parę sweterków :) W kaloszki już jestem zaopatrzona, które się świetnie spisują w niektórych dniach.
Na razie zostawiam Was i uciekam wyprasować fartuszek na jutro ;)

bluza - Cubus
kaloszki - Lidl 


3 komentarze: