piątek, 21 września 2012

wszystko i nic

Znowu miałam przerwę... Sporą przerwę. Ale wiadomo jak to jest jak zacznie się szkoła. Więc ja aktualnie jestem na praktykach miesięcznych. Minął mi tydzień. Jeszcze tylko trzy ;) Nie ma co narzekać. Na razie jest przyjemnie :) Mówiłam Wam, że znowu jestem sama? Nie? To mówię. :) Jestem singielką :) W szkole trwają zacięte przygotowania do styczniowej studniówki, z dnia na dzień idzie coraz mniej osób. Szkoda słów :)
Nadszedł czas na recenzję maści SUDOMAX... A więc:
Kilka słów od producenta: Hipoalergiczny i antybakteryjny krem SUDOMAX z tlenkiem cynku przeznaczony jest dla: dzieci, dorosłych. Maść oprócz tlenku cynku zawiera: olej ze słodkich migdałów, pantenol, glicerynę, lanolinę a także naturalny olejek lawendowy. W wiadomości od firmy dowiedziałam się, że maść może być stosowana przy odparzeniach, podrażnieniach i zaczerwienieniach, skórze trądzikowej i skłonnej do wyprysków. 
Maść ma konsystencję bardzo gęstą a także jest tłusty co widać na skórze po zastosowaniu jej. Co do zapachu to przypomina mi on zapach małych dzieci :) Na koniec. Maść SUDOMAX jest produktem idealnym w bardzo dobrej cenie (110g - 11zł). Jest wydajny, ma przyjemny zapach i co najważniejsze gęstą konsystencję. Z całą pewnością jest godna polecenia :))



2 komentarze: