niedziela, 9 września 2012

przepraszam

Napisałam i ja.
Wiem, że miałam napisać zaraz po rozpoczęciu ale ten tydzień upłynął mi pod wpływem długich, nudnych lekcji a także wielkiego zamieszania związanego ze studniówką.
Co do szkoły to spodziewałam się lepszego planu. Codziennie mam na 8... I tylko raz kończę 14:20 a poza tym dzień w dzień o 16... Klasa maturalna jest straszna :) Jeszcze ten tydzień spędzę w szkole a od 17tego ruszam na miesięczne praktyki. Tak jak obiecałam, pokażę Wam jak byłam ubrana na rozpoczęciu roku :)


Marynarka - Zara
Bokserka - sh
Buty - CCC (trochę przerobione)
Spodnie - New Yorker
Torebka - H&M
Postaram się pisać tak często jak tylko będzie to możliwe :) Następny post będzie o maści SUDOMAX

10 komentarzy:

  1. Super wyglądałaś:) Klasa maturalna tylko na początku wydaje się taka straszna uwierz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w klasie maturalnej nie miałam aż tak dużo lekcji :O :D

    OdpowiedzUsuń
  4. torba jest cudna <3

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoją torbę, oo widzę że taki sam telefonik miałam, bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoją torbę :)
    Ogółem bardzo fajny kolor marynarki :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna marynarka i torba! ♥

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkursowe głosowanie, w którym brałaś udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna torba!!
    bardzo fajny blog,także obserwuję i bardzo proszę o rewanż;)
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń