niedziela, 5 sierpnia 2012

zakupy

Hej :)
W ostatnich dniach parę razy wybrałam się na zakupy do galerii. I kupiłam co nie co :) Ale to tylko rzeczy niezbędne :)

 
spodenki H&M 40zł%, koszulka Takko 15,99zł 

 
notesy Pepco każdy po 2,99zł

 
lakier z biedronki firmy Bell 5,99zł 

 
kosmetyczka Sephora 15zł, chusteczki do demakijażu biedronka 3,99zł 

 
a pierścionek jeszcze znad morza 20zł (srebrny)

Wczorajsze popołudnie spędziłam z moim G, a także z V i K. Byliśmy nad Wisłą, potem nad Sobótką i tak po 24 zlądowałam w domu i padłam ... Aktualnie pogoda coś się psuje, więcej chmur... A ja siedzę w grubym swetrze bo jest mi zimno :o
Buziaki :*

3 komentarze:

  1. śliczny nagłówek :)
    zapraszam do mnie
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny lakier ! ♥ u mnie mocno nie padało, tylko taki lekki deszczyk był ;) a skad jesteś? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha ;) czyli tj z Płocka ;) Okolice czy coś.. xd

      Usuń