środa, 22 sierpnia 2012

sudomax

Cześć dziewczynki ! :*
Jak tam u  Was? U mnie bardzo przyjemnie, ciepło (aż za) i bardzo miło :)
W niedzielę byłam na 18stce mojej Ew ale niestety nie mam jeszcze zdjęć. Jak tylko dostaną się w moje rączki na pewno coś dla Was wybiorę i wstawię :)
Ostatnio dzieje się dużo i nie mam już na to wszystko siły, bo przerasta mnie to już ale jakoś pociągnę. Co będę ukrywać. Za pewno każdy się "cieszy" że od 3 września ruszamy w natłok szkolnych wrażeń i nauki.. Tak mnie wrzesień jeszcze nie przeraża ponieważ zaczynam praktykami miesięcznymi ale od października i ja ruszę w wir nauki związany z maturą i egzaminem, btw. W ostatnim czasie, można powiedzieć nawiązałam kontakt z firmą na pewno wszystkim dobrze znaną, Sudomax. Firma, przysłała mi kremik do przetestowania i małe próbki, które można polecić znajomym poszukującym dobrego środka na odparzenia czy otarcia. Za jakiś czas na pewno podzielę się z Wami jak reaguje on na moją skórę :)
Od jutra wchodzą remontować sypialnię a ja z tego powodu jestem uziemiona bo muszę pilnować "fachowców" :) Dobrze, że czas umila mi mój potwór :*
Uwielbiam wieczorne spacery z nią ach... Godzina to za mało :)


Uciekam, Ragione ! :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy:) miałam kiedyś maść sudomax i byłam zachwycona:D uroczy ten Twój potwór:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała mieć takiego psiaczka i spacerować z nim całymi dniami <33

    OdpowiedzUsuń