środa, 15 sierpnia 2012

nudy

Cześć kochane :)
W pisaniu następują przerwy ale na chwilę obecną nie mam o czym pisać. Pogoda się popsuła więc nawet nie wiadomo kiedy pozwoli gdzieś się ruszyć. Ale mam nadzieję, że na niedzielę pogoda się poprawi bo czeka mnie 18stka mojej E. :* A na przyszły tydzień planuję weekend we dwoje, dawno nie mieliśmy czasu tylko dla siebie więc przydałyby się takie dwa dni odpoczynku z moim G. :*
Wczoraj opróżniałam regał, którego się pozbyłam i byłam zaszokowana że posiadam tyle kosmetyków pielęgnujących :) Podzielę się z Wami nimi właśnie teraz:
Kremy do rąk:
- regenerujący z kompleksem odmładzającym /AVON, ok. 10zł
- rozświetlający z wyciągiem z cytryny i ogórka / AVON, ok. 10zł
- intensywnie pielęgnujący z olejkiem z otrębów ryżowych i kompleksem nawilżającym / AVON, ok. 10zł
- kokosowy terapia skóry i zmysłów Ziaja / Rossmann, ok. 6zł
- truskawka i guawa / AVON, ok. 5zł

Mgiełki do ciała:
- Miami Party / AVON, ok. 25zł (cena regularna)
- Soczysty arbuz / AVON, ok. 10zł
- Fiołek i liczi / AVON, ok. 10zł
- Owoc granatu i mango / AVON, ok. 10zł

Balsamy do ciała:
- Waniliowy / AVON, ok. 10zł
- Balsam do ciała niwelujący rozstępy / AVON, ok. 20zł

Perfumy:
- Outspoken Intense by Fergie / AVON, ok. 90zł
- Love Dance / Rossman, ok. 15zł
- Pure O2 / AVON, ok. 20zł
- Davidoff Cool Water / Rossman, ok. 115zł (prezent urodzinowy)
- C-THRU Gold / Rossman, ok. 40zł
- Pur Blanca / AVON, ok. 30zł


Dezodoranty:
- NIVEA Invisible / Auchan, ok. 6zł
- Garnier mineral - próbka
- Rexona / Rossman, ok. 10zł
- NIVEA Angel star / Auchan, ok. 9zł


Inne:
- tonik do twarzy do cery mieszanej i tłustej / Rossman, ok. 4zł
- żel do rąk antybakteryjny / Rossman, ok. 3zł
- chusteczki do demakijażu / Biedronka, ok. 5zł


A na koniec zostawiam Was z Tośką, z którą robiłam sobie "bu" dlatego taka mina ;)

Podsyłajcie pomysły o czym mogę napisać :) :*

7 komentarzy:

  1. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee!:)Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziak piesek :)
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki Słodki pieeseek ; 33
    Zapraszam - http://fashionstylandme.blogspot.com/
    zaobserwuj , ja się odwdzięczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kolekcja 'kosmetyków pielęgnujących' to jedne perfumy i jeden krem do rąk :D
    Zapraszam: http://niewiemczytodobrypomysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca kolekcja :D
    Mam może 1/10 z Twojej :P

    ooooo suchy szampon z syoss? muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremów do rąk masz niezły zapasik:) uwielbiam davidoffa cool water - piękny klasyk:D a outspoken tylko wersję w fioletowej buteleczce zamówiłam całkiem niedawno i nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie:P jak z trwałością wersji srebrnej? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń