czwartek, 9 sierpnia 2012

neo

Hej kochane :))
Wczorajszy dzień był ponury ale po południu pojechałam z mamą do galerii i kupiłam parę pierdół. Dzisiaj wróciłyśmy po buty. Wielkim zdziwieniem dla mnie było zobaczenie w CCC stoiska z butami Adidas'a, Nike'a i Pumy :o Z racji tego kupiłam sobie buty właśnie z Adidasa.

Wczoraj byłam na kręglach a potem odebrałam zamówienie z AVONu, które złożyłam w poniedziałek.
na kręgle chodzę tak ;)

 
pepco 7.99zł

perfumetki dwie za 14,98zł

 
lakier 9,99zł

nowy katalog z dodatkami dla konsultanki

 
kalendarz, kaufland 12,99zł


A teraz uciekam się wykąpać i jadę do babci na noc :)
Buziaki :*

3 komentarze:

  1. tak, byłam dziś na mieście z mamą ;) a gdzie mnie widziałaś? jesteś z Płocka? ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w dzisiejszej notce jest pytanie do was ! mogłabyś odpowiedzieć? :**

    OdpowiedzUsuń