wtorek, 28 sierpnia 2012

kryzys

Cześć dziewczynki ! :*
W końcu zebrałam się żeby do Was napisać :)
Remont w mieszkanku dobiega końca więc dopiero teraz tak naprawdę odpocznę. Zostało 5 dni wakacji. Postaram się je wykorzystać je jak najlepiej chociaż nie wiem jakie będą skutki ponieważ, nie spędzę ich z moim G. Jesteśmy w trakcie małej przerwy. Powiedzcie mi dziewczyny jak to jest, że oni nie potrafią uwierzyć w to co im mówimy i w to o co ich chcemy zapewnić że na pewno się nic nie wydarzy. Mam nadzieję, że da mi jeszcze szanse bo słowa które padły w jego kierunku były pod wpływem ogromnych emocji. Natomiast dzisiaj pragnę położyć się spać jak najwcześniej ponieważ nie spałam całą noc przez to wszystko i czuję się bez sił. Ale znalazłam jednak odrobinę tych sił i do Was napisałam :)
Obiecałam Wam zdjęcia z 18stki mojej Ew. dlatego właśnie dzisiaj je Wam wstawię. Oczywiście te, które nadają się do publikacji :))





Jutro wpadnę do Was z haul'em szkolnym a w kolejnym poście zdam Wam recenzję z maści sudomax.
Teraz uciekam w końcu uporządkować pokój tak jak potrzebuję :) może chociaż to sprzątanie pozwoli mi choć na chwile przestać się zamartwiać.
Buziaki ! :*




2 komentarze:

  1. świetna piosenke, fajne zdjęcia, bosko wyglądasz :)
    zapraszam do mnie :)
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia:)
    jeśli kocha, na pewno się ułoży. :)
    obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń