niedziela, 12 sierpnia 2012

bzdety

:*
Wczoraj rano pojechałam do miasta na zakupy. W planach miałam kupienie tylko wieszaków do szafy ale oczywiście jednak nie wróciłam z jedną rzeczą :) Kupiłam też m.in. piórnik nowy, dosłownie na długopis i ołówek bo tylko takiego potrzebuję, podkładki, itd.
cieplutkie kapciochy, pepco 19,99zł 

pasek, pepco 4.99zł

podkładki, pepco 3,99zł

cienkopisy, zwykły sklepik 6zł

koszyczek na długopisy, j/w 3zł

piórnik, Pinezka 22zł

wieszaki, pepco 9,99zł

Wieczorem przyszła M. i E. na film i piwko. Zrobiłyśmy małą wyżerkę i po raz drugi oglądałam LOLa :) Film, który nigdy się nie znudzi. Czekam tylko kiedy będzie z lektorem. Po południu idę z moim G. a potem dochodzi M. :* 
Do następnej notki :*

5 komentarzy:

  1. Piornik słodki !obserwujemy;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy obserwuje ;D bez pytajnika hah;D;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest z nami kobietami ;D Jak już na zakupy się udamy po "jedną rzecz" to nigdy nie wracamy z tą jedną rzeczą tylko z kilkoma ;D :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapcie super:) Z resztą podkładki też, mają fajne wzorki i kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pepco jest zajebiste :)



    lubisz gorsety ? u mnie do wygrania nowy STRADIVARIUSa

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń