czwartek, 28 czerwca 2012

Zosiaaa...

Prezencik dla małej Zosi kupiony :) Już jutro jedziemy odwiedzić naszą K. i zobaczyć maleńką :) Chodząc dzisiaj po sklepach zauważyłam, że wszędzie są wielkie wyprzedaże. Ceny po prostu przykuwają uwagę ale niestety zostałam dzisiaj bez funduszy więc nie mogłam nic kupić :)
A jutro jak każdy wie, zakończenie roku.. Jeszcze został mi rok. Rok i matura + egzamin zawodowy. Już coraz bardziej się boję, ale od tego są wakacje, żeby móc wypocząć. A co za tym idzie? Wyjeżdżam. Wyjeżdżam już za tydzień, na dwa tygodnie. W trakcie tego wyjazdu w mieszkanku będzie trwał solidny remont.. Ach... Nie mogę się już doczekać mojego nowego pokoju :)
A teraz uciekam przygotować ubrania na jutro :)
 Przy okazji sama zakupiłam kolejną paczuszkę chusteczek nawilżonych o zamachu  melona. Mmmm cudowny zapach :)

6 komentarzy:

  1. Brałaś udział w moim konkursie? Jeśli nie, to jest ostatnia szansa, bo jutro ostatni dzień na zgłoszenia. Nagrodę wybierasz sama. Podają link do konkursu na blogu, będzie łatwiej: http://raroika.blogspot.com/2012/06/konkurs.html Pozdrawiam, raroika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na http://candy-i-rozdania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. melonowe chusteczki? aaa <33333
    dodaje twojego bloga do obserwowanych, zaobserwujesz tez? :3:)

    OdpowiedzUsuń