wtorek, 19 czerwca 2012

moja torebka

Posty tego typu najczęściej pojawiają się na portalu youtube. Ja także postanowiłam pokazać Wam swoją zawartość torebki :)
1. Kosmetyczka - a w niej najbardziej potrzebne mi kosmetyki w ciągu dnia :) Jej zawartość mogę pokazać w oddzielnym poście jeśli tylko chcecie :)
2. Kalendarz + długopis - notuję w nim najważniejsze rzeczy, które muszę zrobić i o których przede wszystkim nie mogę zapomnieć
3. Telefon - zwykła Nokia Asha 200
4. Chusteczki higieniczne - zawsze są potrzebne :)
5. MP3 - rzecz, bez której nie wychodzę z domu. Zawsze i wszędzie jest ze mną nawet na nudnych lekcjach w szkole
6. Okulary - białe z biedronki z 9.99zł w etui z AVONu
7. Klucze od domu - jest ich trochę bo są tam jeszcze klucze od działki; mam przy nich dużo zawieszek ale to tylko dlatego żeby łatwo móc je znaleźć
8. Portfel - zwyklak z bazarku bo wszystkie inne mi się porozwalały, mam nadzieję że ten przetrzyma, podobno czerwony przyciąga pieniądze :)

To by było wszystko piszcie czy chcecie zobaczyć zawartość kosmetyczki :)

4 komentarze:

  1. świetny blog ;)
    bardzo ładna kosmetyczka ^^
    obserwuję.. wpadnij do mnie > http://hapinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten tag ;D Fajnie, że go zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny masz blog wiesz?:) Na pewno będę tu częściej zaglądać!:D PS.Obserwujemy??buziaki:***!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post i wogole bardzo mi sie pooba jak piszesz zapraszam na mojego bloga ja dopiero zaczynam ale prosze zajzyj
    http://mysweetdreamsnorge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń