wtorek, 19 czerwca 2012

.

Ach.. Euro, euro i po euro dla Polski. Przegraliśmy, ale starali się. Widać było, że się starali. Ja mam już wakacje. Niektórzy jeszcze w szkołach ja już nie. Zakończenie dopiero 29 czerwca niestety no ale tyle czasu czekałam na ten czerwiec, że nawet nie myślałam że tak mnie uszczęśliwi. Ostatnio znalazłam w szafie stare spodnie, które były już przetarte więc postanowiłam zrobić krótkie spodenki. Napatoczyła mi się także koronka więc ... :)

Oto efekt :) Wczoraj były urodziny mojej I. więc przesiedzieliśmy parę godzin na parowie i świętowaliśmy :)
A teraz siedzę w domu i się nudzę, ale pewnie zaraz gdzieś wyjdę bo się rozpogadza już :)

6 komentarzy:

  1. Dodaje do obserwowanych, już widzę że mi się spodoba twój blog przez diy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo fajnie wyszło:)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie lub po prostu do odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają z tą koronką :) świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodenki . Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń