sobota, 9 czerwca 2012

..

Pogoda jest nie świetna, ale jest ładnie i ciepło.. Ja i tak dzisiaj postanawiam zostać w domu i zająć się sobą. Zrobić sobie wielki wypoczynek od makijażu, wypoczną moje włosy, na które zaraz nałożę maskę regenerującą.. Postaram się ogarnąć w pokoju a także wezmę się dziś za lekcje poniedziałkowe, żeby jutro mieć wolny dzień. :) Tak przeglądałam dzisiaj foldery ze starymi zdjęciami i wygrzebałam zeszłoroczną sesję na molo z V. Pokażę Wam parę zdjęć:






Zdecydowanie radzę powiększyć :)
Mario Bischin - Macarena a także Gusttavo Lima - Balada boa te dwie piosenki wprawiają mnie w wakacyjny nastrój :)

5 komentarzy:

  1. jasne, że obserwujemy.

    już dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo świetnie wyszłaś na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, płockie molo ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń