niedziela, 3 czerwca 2012

..

Ale się zaniedbałam... :o Ale w szkole jest teraz przed końcem roku wielkie, urwanie głowy.. Wszyscy nauczyciele robią klasówki i kartkówki na ostatnią chwilę, każdy coś poprawia... Ja już wszystko mam poprawione i już jestem wolna.. Chodzę tylko do 15tego a potem jedynie na matematykę, żeby nie mieć zaległości w maturalnej klasie...
Przedwczoraj razem z S. zrobiłyśmy wycieczkę po galeriach, która zajęła nam 4,5h z czego kupiłam tylko: miętową bluzę z New Yorkera za 39,95zł, bluzkę w Takko za 25zł, łańcuszek z Mohito za 9,99, puder kompaktowy z Rossmanna, zwykłą czarną torebeczkę z Pepco za 9,99zł.. Aktualnie mam niesprawny aparat, ale postaram się dodać zdjęcie jak najszybciej :)
Powiedzcie mi jak to jest?... Wszyscy ludzie dookoła mnie są szczęśliwi, mają osobę która ich kocha i oni kochają ją, jest im dobrze... A ja nie mogę trafić na tego właściwego? Teraz w okresie wakacji dobija mnie to jeszcze bardziej... Moje przyjaciółki wyjeżdżają gdzie tylko się da... A ja? A ja zostaję w domu bo są problemy finansowe... Ale mniejsza z tym...
Postaram się dzisiaj nadrobić wasze wpisy :)) 


1 komentarz:

  1. To widzę, że koleżanka tak jak ja w przyszlym roku mature pisze :) A co do tego, ze robią teraz na ostatnią chwilę kartkowki i sprawdziany to prawda. Nie chcą nam dac spokoju, tym bardziej, ze ten rok szkolny jest taki dluuugi :/ Jak sie cieszę, ze 20ego wyjezdzam z miasta i bede mogla nieco odpocząć :D

    Czekam na post ze zdjęciami i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń