niedziela, 6 maja 2012

to już jutro...

Już jutro do szkoły. Weekend majowy właśnie się kończy i od jutra już tylko odliczanie do zakończenia roku... Ostatni rok, w którym miałam tyle wolnego. Już za rok matura i egzamin zawodowy. To jest coś, czego się boję. Ale mniejsza z tym :)
Dzisiaj pogoda już nas nie raczyła wysoką temperaturą. Było chłodno i wiał wiatr ale nie dałam się i wyszłam na spacer. 
 chustka: rynek;  kurtka: sh;  bokserka: sh;  spodnie: New Yorker

A teraz uciekam na szybki spacer z psiną i do wanny... Odstresować się przed jutrzejszymi 9. godzinami. 
Ragione

6 komentarzy:

  1. Śliczny shih-tzu bo chyba się nie mylę. Zapraszam do mnie http://zwariowanaaaa.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny stój, świetna chustka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki! ;)

    Korzystaj z tego czasu- ten rok minie Ci niesamowicie szybko!
    Matura, egzamin zawodowy- znam to...
    a w jakim technikum jesteś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog :) obserwujemy?
    zapraszam do mnie
    http://kropka-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. boże jakie Ty masz świetne włosy <3
    i cudna psina :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :D
    just-call-me-louise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń