czwartek, 3 maja 2012

gorąco

Witajcie kochane ! 
Pogoda jak na tę porę roku sprzyja aż za bardzo. Z tego względu dzisiejsza sesja nie doszła do skutku i postanowiłam zabrać się za pokojowe porządki. Przy okazji sprzątania wpadłam na pomysł dwóch postów: kosmetyki do włosów lub wnętrze mojej torebki. Tylko do Was należy decyzja co chciałybyście zobaczyć :)
Dzisiaj jestem już po drugim treningu z Ewą i muszę Wam powiedzieć, że czuję że moje ciało "ruszyło". Pocę się jak mysz i czuję wszystkie partie ciała, co bardzo mnie cieszy :)
W czasie sprzątania każdemu przychodzą różne pomysłu do głowy a ja zaczęłam bawić się aparatem i powstałam oto taka obecna ja :)


Od paru dni słucham paru piosenek w kółko:


A co Wy lubicie słuchać?  Ragione :)

7 komentarzy:

  1. Enej ♥ ja lubię słuchać rapu / hip - hopu :)
    ale Enej lubię też ;D!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog i ładne zdjęcia ;) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania, odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez ostatnie dni, tylko alexandra burke, mrozu, rihanna <3

    Świetny blog, będę tu wpadać . Dodaję do obserwowanych.

    Zapraszam do mnie bo jestem dopiero 3 dni ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :p
    jakbyś mogła zagłosuj, wszystko na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w sprzątaniu :) Dobry pomysł z wnętrzem torebki.. Jeśli mogę to też go wykorzystam.. Obserwuje i liczę na to samo :)
    te-be-sal.blogspot.com
    Pozdrawiam :p

    OdpowiedzUsuń