wtorek, 3 kwietnia 2012

12:40

Witam. Mając do szkoły na 12:40 wstałam o 7:30, wyszłam z psiną a teraz siedzę i krążę bez sensu po internecie, no ale natknęłam się na dwa wspaniała urywki programu Must Be The Music Biały "Białek" jak dla mnie chłopak jest genialny i zdecydowanie będę na niego głosować bo mu się należy. Jego tekst jest szczery i prawdziwy, widać że jest mu źle z tego powodu, że własne dziecko widzi raz na dwa tygodnie. To boli każdego człowieka... Natomiast drugi kawałek Najlepszy przekaz w mieście też moim zdaniem przekazuje prawdę. Taką naprawdę prawdziwą :) Programu Must Be The Music nie oglądam natomiast oglądam X Factor, z którego urzekły mnie dwa wykonania Eweliny Lisowskiej(mam ciarki na plecach) oraz Cezary Klimczak ...
Szukam kurtki na wiosnę. Nie eleganckiej ale natomiast sportowej. Niestety sama już nie wiem gdzie iść i gdzie  znaleźć tę odpowiednią na mnie pasującą... Mam problemy ze znalezieniem jakiejkolwiek kurtki przez kobiece atuty :D W internecie moją uwagę przykuły takie fasony jak np.

Teraz sama nie wiem gdzie iść i szukać. Może macie jakieś swoje propozycje na znalezienie kurtki w rozmiarze XL?  

ragione ...

3 komentarze:

  1. tez mam zawsze problem z kurtkami ;/ i powiem Ci szczerze, ze nie widzialam nigdzie ciekawych, sportowych modeli..

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 jest naj : d Fajny blog : ] + Obserwujemy nawzajem ? Jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga : http://my-life-1214.blogspot.com/ na pewno się odwdzięczę ;D
    Z góry dzięki !

    OdpowiedzUsuń